annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte ervaring met , tijd rekken tot na feedback tijd.

2 september 2017 iets besteld, de verkoper houdt vervolgens de koper aan het lijntje tot na de feedbacktijd, daarna wordt de sfeer grimmiger en zegt hij een terugbetaling te doen, maar ook deze blijft uit.

Ik zoek nu een manier om deze verkoper aan te pakken. Ik heb al een escalatie bij paypal liggen.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

slechte ervaring met , tijd rekken tot na feedback tijd.

Helaas heeft ebay de kopersnaam weggehaald en ook tegelijk mijn antwoord.(Dat is trouwens het enige wat u van ebay kunt verwachten)

De koper (uit CHINA!!) had  echter al een behoorlijk aantal neutrale en negatieve feedbacks. Daar moet u voortaan eerst naar kijken voordat u besteld. Lees ze maar eens.

Misschien dat uw klacht bij paypal gehoor vind, maar ik betwijfel het (bij Ebay.nl zeker niet)

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord