op 02-11-2013 12:41
Ik heb een paar dagen geleden een object gekocht op ebay, uit Italië. Er staat dat de verkoper het binnen 5 dagen nadat de betaling is ontvangen op de post doet. Ik heb betaald met paypal en het is dus meteen overgemaakt. Maar nu, 7 dagen verder, heb ik nog steeds geen bericht ontvangen dat het is verzonden. Ik heb al 3 mailtjes gestuurd, maar krijg geen antwoord terug van de verkoper. Hoe moet ik dit nou aanpakken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-11-2013 10:22
Ik heb een claim ingediend, en kreeg daarna alweer snel een antwoord. Het object kwam uit italie, en daat is volgens de verkoper nu een nationale vakantie. Vandaar dat het wat langer duurde.. Iedereen bedankt voor jullie hulp!!!
op 02-11-2013 12:47
Staat bij de aankopen het artikel ook als niet verzonden?
op 02-11-2013 12:48
nee, nog steeds niet 😞
op 02-11-2013 12:51
ik bedoel, het staat niet bij bestelgegevens, en normaal krijg je er toch een mailtje van van ebay als het is verzonden???
op 02-11-2013 16:11
Berichten van verzending worden lang niet altijd verzonden, het hangt ook van de werkwijze van de verkoper af.
Het kan zijn dat de verkoper wacht totdat de PayPal betaling vrijkomt. Het kan ook zijn dat er al verzonden is zonder dit te kenmerken. Als er bij PayPal geen trackingnummer wordt gegeven krijgt u daar ook geen bericht van. Een wel gestuurd bericht kan als spam worden gezien en nooit de geadresseerde bereiken. Enzovoorts.
Het sturen van emails aan de verkoper heeft slechts een averechts effect.
Van u wordt verwacht dat u na veertig dagen nog steeds niets ontvangen te hebben een claim voor niet-ontvangen start.
Dat is alles.
op 03-11-2013 10:22
Ik heb een claim ingediend, en kreeg daarna alweer snel een antwoord. Het object kwam uit italie, en daat is volgens de verkoper nu een nationale vakantie. Vandaar dat het wat langer duurde.. Iedereen bedankt voor jullie hulp!!!
op 03-11-2013 22:40
Claims doen altijd wonderen voor de communicatie.