annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb producten die inmiddels zijn verzonden, helaas zijn ze niet aangekomen. wat nu?

Ik heb produchten gekocht in Duitsland het pakket is inmiddels verzonden maar nog niet aangekomen.

Ik heb meerdere emails verzonden maar krijg telkens een antwoord in de vorm van een vraag... nu ben ik niet zo heel

goed in duits dus misschien begrijp ik het niet goed.

Ook heb ik gebeld, meerdere keren, maar ik krijg telkens een heel lang antwoordapparaat bericht te horen , ook in het

Duits natuurlijk. 

Ik heb een tracking nummer van DHL Express en ik heb gezien dat het pakket ergens in nederlenad rondzwerft. Niemand weet waar het is en ik kan het pakket alleen opsporen als de verzender van het pakket een onderzoek opstart.

Dat gaat natuurlijk heel moeilijk als ik geen telefonisch contact met de verkoper kan krijgen.

Wat kan ik doen? Het gaat om een pakket waarvoor ik 175 euro heb betaald dus ik wordt nu toch echt een beetje zenuwachtig.

Heel graag zie ik een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet, Karin Huiberts

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

ik heb producten die inmiddels zijn verzonden, helaas zijn ze niet aangekomen. wat nu?

U hebt niet met PayPal betaald, daarom geniet u nu niet van de kopersbescherming maar van het oefenen van geduld.

Als u een tracking nummer hebt kunt u toch zien waar de zending nu is, of verandert dat steeds.

Belt u eens met DHL en zie wat u daar te weten kan komen 0800 - 0552.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord