annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen betaalverzoek ontvangen?

ik heb iets besteld in australie via direct kopen. Ik wil dit via paypal betalen, de verkoper heeft mij ook al meerdere betaalverzoeken gestuurd maar ik kan deze nergens terugvinden zodat ik het kan betalen?

Waar kan ik dit vinden? Ik ontvang geen mail of bericht in ebay met een betaalverzoek.

Ik heb ook nog nooit via paypal wat besteld, maar heb paypal wel geactiveerd en bevestigd dus dat moet niet het probleem zijn.

Hoop dat iemand mij kan helpen of ligt het aan ebay dat ik niks ontvang?

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

geen betaalverzoek ontvangen?

En alweer een tevreden gebruiker van het eBay platform.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

U krijgt geen betalingsverzoek in uw "mijn ebay" ?

Staat het object wel in "mijn ebay" als gekocht?

U hebt paypal gekoppeld aan ebay?

U hebt de emails niet uitgeschakeld?

Maar u kunt de verkoper wel bereiken via het object.

Vreemd.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

Heb een soortgelijke uitdaging. Heb iets gekocht maar (helaas) op de verkeerde button geklikt. Zit nu "vast" aan een overige betalingsmogelijkheid in plaats van PayPal.

Ik heb een mail gestuurd aan de verkoper met de vraag hoe ik alsnog kan betalen maar kreeg hier niets op terug. Wel heb ik inmiddels een melding over een betalingsgeschil openstaan. Heb het idee dat de vertkoper mijn Engelse mail niet kan lezen en heb dus een nieuwe mail gestuurd met opnieuw dezelfde vraag maar dan in "hakkie-takkie" Engels... 

 

Iemand nog tips? Ik zou heel graag alsnog met PayPal willen betalen maar heb gemerkt dat dit, als je "andere betalingsmogelijkheid" hebt aangeklikt, niet meer mogelijk is?!

 

Gr,

Mitch

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

U moet geen vraag stellen via een ander onderwerp.

Dit schept verwarring en het heeft niets met de originele vraag te maken.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

Nou, Ik denk dat Wern ongeveer hetzelfde heeft gedaan als ik... Volgens mij heeft ook hij, per abuis, de "overige betalingsmogelijkheden" button aangeklikt waardoor de koop is bevestigd maar je gebonden bent aan het direct contact met de verkoper over hoe-dan-wel-te-betalen?! Dus wat mij betreft is dit geen nieuwe vraag, maar eenzelfde vraag, Anja.

 

Ik denk dat Wern ook graag alsnog via PayPal wil betalen, of zit ik ernaast?

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

U kunt zelf een vraag stellen!
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

geen betaalverzoek ontvangen?

Gedaan... 😉
Bericht 8 van 8
laatste antwoord