annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

emails van verkopers

Even een vraagje:

Ik heb de laatste tijd steeds emails van verkopers waar ik in het verleden wel eens iets van gekocht heb met de mededeling dat ze nieuwe spullen hebben geplaatst.
Ik vind het eigenlijk heel vervelend en heb dat al eens laten weten aan de aanbieder maar de email gaan gewoon door , ik heb een beetje het gevoel dat er ongewenst bende aan mij opgedrongen wordt omdat ik oit eens iets gekocht heb (gaat voornamelijk om buitenlandse verkopers) .
Is dit normaal of kan dit zo maar?.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

emails van verkopers

eBay geeft tegenwoordig geen email adressen meer door, dit om PayPal maximaal te kunnen uitmelken.

Wel kan er bij eventueel opgeslagen favorite verkopers een eMail nieuwsbrief worden geselekteerd, zet die dan uit.

In alle andere gevallen heeft de verkoper uw emailadres en zult u in alle gevallen moeten vragen om verwijdering van uw adres uit hun lijst. U kunt ook een ander emailadres nemen, dan bent u van alle opgezamelde spam af. Verander dit dan ook bij eBay/PayPal enz.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

emails van verkopers

Ik denk dat ze mijn emailadres hebben via Paypal of zo. heel vervelend dat gespam Smiley Verdrietig

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

emails van verkopers

Ja, via PayPal, dan begint het feest elke keer weer opnieuw. U kunt ook de betreffende afzender blokkeren in uw emailprogramma, maar dan krijgt u ook niets meer als u wel iets besteld.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord