annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie herkent dit?

arretje1960
Community-lid

Mensen, ik heb inmiddels een maand geleden een Epad voor heel weinig geld gewonnen in de veiling.


Inmiddels een maand later en twee beloftes om hem op te sturen heb ik nog steeds niks.


deze verkoper heeft veel negatieve beoordelingen, maar heeft ook enorme verkoopcijfers.


wat ik als patroon ben gaan zien dat, wanneer mensen een item bij hem gewonnen hebben en de uiteindelijke biedprijs erg laag is, hij net zolang wacht met versturen totdat men Ebay inschaakelt of men negatief beoordeeld.


Dan weet je niet wat je overkomt, hij scheldt je helemaal verrot, dreigt met wraak, geweld en dat hij wel bij je langskomt.


Dan schrijft ie dat hij niet gaat opsturen naar (scheldwoord) omdat je een zaak hebt gestart bij Ebay of Paypal


Dit doet hij volgens mij met opzet zodat ie een reden heeft zijn artikelen niet onder zijn inkoopsprijs weg te hoeven doen.


Mijn vraag is, wie herkent bovenstaande, wie wil mij dit berichten zodat ik de ervaringen kan bundelen en dan bij Ebay kan aandringen deze verkoper te royeren. (mijn advocaat heeft er zin in)


groet,

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wie herkent dit?

moadestien
Community-lid

Ja dit is herkenbaar, vooral het deel van uw advocaat die er zin in heeft.



Wat u moet doen is deze verkoper links laten liggen (hoe toepasselijk trouwens) en er geen moeite meer aan besteden.



eBay zal dat zeker ook doen want die doen hier niets aan gezien de enorme verkoopcijfers of anderszins.



Richt u op uw claim bij PayPal en laat het voldoende zijn dat u uw geld terughaalt.



Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wie herkent dit?

Duitse advocaat? Duitse verkoper?


Wij zeggen hier: je moet geen goed geld achter slecht geld aangooien. Vooral niet als je op dit moment nog maar "heel weinig geld" kwijt bent.


Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wie herkent dit?

abeldoorn
Community-lid

en dreigen met een advocaat, pfffff, da's wel de meest afgezaagde opmerking ooit (sorry hoor, maar wie heeft er nou standaard een advocaat tenzij die veel geld heeft of een crimineel is a la moscowitsch), en dan ga je weer geen fake ipads (of wat het ook was) kopen, dus dat advocaten  gedreig kan je beter achterwege laten als je jezelf niet volstrekt belachelijk wilt maken.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wie herkent dit?

pluuske2007
Community-lid

als ik iets koop bij iemand ga ik eerst kijken hoeveel feedback dat hij heeft, meer dan 2 (ook al heeft hij veel verkocht) is niet meer interessant voor mij, ik wil iets kopen en geen ge... aan mijn hoofd

Bericht 5 van 5
laatste antwoord