annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper stort Paypal betaling terug zonder reden

Op 28-12 heb ik een artikel gekocht en direct via Paypal betaald. Enkele dagen later staat het geld door de verkoper teruggestort op mijn Paypal account 😐

Ik heb direct de verkoper een mail gestuurd via Ebay en het Paypal adres om opheldering te krijgen, maar de verkoper reageert helemaal niet meer. Ook heeft hij geen artikelen meer te koop staan. Ik weet dat ik in principe geen schade heb geleden (heb m'n geld terug), maar het druist wel in tegen mijn gevoel van fatsoen, kortom ik wordt hier wel echt witheet van. X-(

Nu biedt een geheel nieuwe verkoper het zelfde artikel aan met dezelfde foto, dezelfde prijs, dezelfde verzendkosten en exact dezelfde advertentietekst en advertentieopbouw.....volledig 1 op 1 hetzelfde....

Ik heb dit gemeld bij Ebay, want ik vind dat deze manier van handelen gewoon onbeschoft en het lijkt mij toch dat Ebay hier ook niet op zit te wachten.

Wat zouden jullie doen en wat vinden jullie hier nu van?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

ik zou d'r niks aan doen, het vergeten en weer verder gaan met mijn leven. Ebay doet er niks aan, je hebt je geld terug dus ook geen schade geleden. Je kan de 'oude'verkoper nog een negatief geven maar meer kan je ook niet doen. Geen enkele nut om je druk te maken, is slecht voor je hart en levert verder niks op.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Als u weet hoeveel PayPal voor de service 'je kan als verkoper erg gemakkelijk je geld kwijtraken als je met PayPal bent betaald' rekent, dan zou het begrip wellicht wat groter kunnen zijn.

Blijft wel het feit dat eBay dit een verkoper verplicht te accepteren.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord

Productnaam invoeren