annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Weet niet of de vorige lukte maar ik kreeg een foutmelding. Dus bij deze nog maar een keer.

Als ik in mijn volglijst een advertentie aanklik veranderen de prijzen van het artikel. Nu begrijp ik wisselkoersen tussen dollars en euro, maar dit slaat nergens op. Voorbeeld:

In mijn kijklijst staat een item met de prijzen: € 52.55 + € 25.49. Kortom inclusief verzenden bijna € 78. 

Screenshot_20250219_231734_eBay.jpg

Als ik er nu op klik om de advertentie te bekijken krijg ik hetvolgende:

$ 66.55 + $ 32.28 ongeveer € 63.71 + € 30.90. Kortom tezamen ruim € 94.

Screenshot_20250219_231748_eBay.jpg

Waar komt dat extra bedrag in eens vandaan?

En ik gebruik deze even als voorbeeld, maar ze hebben het allemaal. Of het nu Amerikaans, Australisch of wat dan ook is. Er komt een substantieel bedrag in 1 keer bij. Hoe is dat mogelijk en waarom?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Als je een listing bekijkt van deze verkoper, ik heb deze genomen:

Funko Silver Birthday Freddy 25th Anniversary Camp Fundays SDCC 2023 600 PCS 195 | eBay

Funko Silver Birthday Freddy 25th Anniversary Camp Fundays SDCC 2023 600 PCS 195 | eBay

Via eBay.nl en via eBay.com, dan zie je idd verschil. Dat verschil zit hem in de afhandelingskosten die de NL-douane berekent, dat is per productgroep en waarde van het pakket verschillend.

Veelgestelde vragen over de verandering in afhandelingskosten | PostNL

Gebruik je dus eBay.com en betaal je gelijk alle duties, dan scheelt dat werk voor de douane en komt als het goed is je pakket zonder extra kosten aan. Moet de verkoper wel alles op de juiste manier invullen..

Bericht 2 van 2
laatste antwoord