annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item blijkt niet in orde

Beste mensen,

 

Ik zit met een aankoop in mijn maag en wil er nu iets over vragen. Op 17 april heb ik een horloge gekocht, betaald en een paar dagen later ontvangen. Op 28 april heb ik de verkoper laten weten dat het horloge niet goed liep: hij liep achter. Verkoper antwoordde dat dat te maken kan hebben met een verouderde batterij. Hij bood aan om het horloge naar hem te retourneren (UK) zodat hij er een nieuw batterijtje in kon doen.

 

Dit vond ik heel vriendelijk maar voor die 5 euro heb ik er zelf een batterijtje in laten zetten. Dit heb ik hem laten weten. Daarna leek het horloge het weer goed te doen en dat heb ik de verkoper laten weten op 4 mei.

 

Omdat ik het horloge niet elke dag draag maar af en toe merkte ik een paar weken later dat hij niet alleen achterliep maar ook stil begon te staan soms, ondanks het nieuwe batterijtje. Op 5 juni heb ik de verkoper hierover opnieuw bericht maar ik heb geen antwoord meer ontvangen.

 

Ik ben misschien erg laat maar ik vind dit toch vervelend. Op de verkooppagina staat Returns accepted if the item is faulty - within 30 days for exchange or refund. En dit is dus na die 30 dagen.

 

Ik weet niet of ik nog wat kan doen.

 

Alvast bedankt voor advies/tips.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Item blijkt niet in orde

Dat is vaak helaas met het probleem van elektronica (iphoes, laptops, etc.etc) die men in het buitenland besteld.

Als er iets aan mankeert blijkt het vaak lastig om je gelijk te halen.

Als het direct in het begin duidelijk is dan kan je not eenn claim indienen en waarcshijnlijk je geld terugkrijge.

Bij u heb ik er een hard hoofd in.

Als de verkoper verder niet reageert kunt u een negatieve feedback geven met de reden.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord