annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is het verplicht om aangetekend verzenden te doen als je iets koopt (of is dat een optie)

PAYPAL BETALINGEN ALLEEN AANGETEKENDE POST! is volgens VERKOPER regel van PayPal,

kan mij dat niet voorstellen want stel ik koop een muntenset voor een bedrag van €17,50 ,in de winkel kost

deze set €22,00 ,dus als ik dan verplicht ben om een extra €10,00 voor verzendkosten moet betalen,dan is dit niet te doen

kosten zijn dan €27,50 dat scheelt dus €5,50 is veel geld dan,hoe zit dit.!!! Ik begrijp wel dat als je meerdere setjes koopt,

dan is het wel te doen,(want dan is je aankoopbedrag groter) maar als je maar 1 setje koopt bij deze verkoper is het

niet normaal vindt ik!!! terwijl de standaard tarief in NL nog geen  €2,40 is (berekend naar gewicht) Zo hoe zit dit, is dit

nu echt een regel van PayPal of een zelf verzonnen regel om de kosten er uit te halen??

met vriendelijke groet M.W.Koopman 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Is het verplicht om aangetekend verzenden te doen als je iets koopt (of is dat een optie)

Als u zich eens verdiept in het kopers bescherming-beleid van paypal, ook wel het gratis winkelen concept genaamd, begrijpt u het helemaal.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Dus als ik het goed begrijp moeten de Goede onder de Kwade lijden !!!!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

inderdaad, zoals het met alles gaat.

Voordat wij alles aangetekend gingen verzenden, hadden wij een schade post van 1000-1500 euro per maand aan al dan niet zogenaamde ''niet ontvangen'' claims. U begrijpt, dat is niet vol te houden. Met deze situatie hebben alle verkopers te maken.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord