annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoogste bieder op beëindigde object, maar wat nu!

Goedendag,
Een object is beëindigd en ik ben de hoogste bieder.Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd met mag ik je rekeningnummer, zodat ik het bedrag (inclusief verzendkosten) kan overmaken naar zijn rekening. Ik ben niet in bezit van een PayPal account.
Helaas reageert de verkoper niet op mijn verzoek, dus kan ik het bedrag niet overmaken.
Wat moet ik nu doen, afwachten of bepaalde stappen ondernemen, want ik moet de object uiteindelijk toch betalen. Of kan ik het zo laten en niet betalen of word ik dan geband?

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Als het om de Blackberry gaat dan kan dat wel kloppen want de verkoper accepteerd alleen PayPal.

Hoezo zo laten en niet betalen? dit is uw fout niet van de verkoper, nu wordt de verkoper weer de dupe van een koper die niet verder kijkt dan zijn neus lang is! wacht eerst maar even een reactie af, niet iedere verkoper zit 24/7 achter de PC.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Allereerst bedankt voor je reactie.

Ik ben hier pas nieuw op ebay en had het over mijn hoofd gezien dat hij alleen PayPal accepteerde, kan gebeuren.Ik wil het object graag betalen, daarom had ik hem gemaild om te vragen als hij zijn rekeningnummer doorgeeft zodat ik het daar naar over kan maken via telebankieren.Maar ik wacht het gewoon rustig af. Want anders maak ik een PayPal account aan en maak ik het zo over. Kan hem helaas niet bellen 😜

Maar weet je toevallig binnen welke termijn ik het bedrag moet betalen of kan je het na een week ook nog doen.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

de termijn was eerst 7 dagen maar is nu volgens mij 4 dagen, na die 4 dagem krijg je een herinnering van ebay maar maak je daar niet druk om, ik zou de verkoper nogmaals een mailtje sturen en hem het uitleggen en aangeven dat je eventueel wel een PP account wilt openen maar dat het dan langer duurt, misschien dat hij/zij dan wel reageert en eventueel akkoord gaat met een overschrijving want ik neem aan dat de verkoper zijn centen ook graag wil, anderzijds kan de verkoper misschien ook wel denken ik reageer nergens op want ik vind eigenlijk de verkoop prijs te laag! als ik het goed zag 109 euro voor een nieuw type Blackberry, maar goed stuur maar eerst nog eens een mailtje en wacht de reactie af, en bewaar de mail goed, mocht het tot een geschil komen dan kun je in ieder geval aangeven dat je er alles aan gedaan hebt om het op te lossen.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Ik heb de verkoper twee dagen terug een mailtje gestuurd om te vragen wat zijn rekeningnummer is om het via telebankieren over te maken. Ook gister heb ik hem gemaild. Ik heb aangegeven dat ik het eventueel wel wil ophalen of het geld naar zijn rekening wil overmaken, wat hem het beste uit komt. Helaas nog geen reacties.

Op de object heb ik 102,50 euro geboden en moet nog de verzendkosten betalen, dus wordt het voor mij 109,50 euro. Alleen ik dacht als jij de hoogste bieder bent en het object is beëindigd dat de verkoper het dan sowieso naar jouw moet opsturen en dus niet kan annuleren. Anders kan je elke keer een object plaatsen en als je dan vindt dat bieders te laag hebben geboden dan kan je elke keer je object opnieuw plaatsen, dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik vind het vreemd dat hij opnieuw zijn bb 9000 op ebay heeft geplaatst!

Maar in ieder geval ik ga het afwachten en de mailtjes bewaren, zodat ik er toch alles aan gedaan heb.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Het kan ook een handelaar zijn die er meerdere heeft, in z'n feedback staan 2 verkochte BB 8800.

Je kan het telefoonnummer opzoeken d.m.v de verkopers gebruikersnaam en het object nummer.

http://pages.ebay.nl/help/buy/questions/contact-seller.html

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Dankje voor de link.

Ik heb zijn nummer gekregen via de mail en gelijk even gebeld, maar krijg zijn werk. Die is te bereiken op doordeweekse dagen, dus ga ik het morgen ochtend proberen.

Maar nog even over als je iets te koop op ebay zet en je vindt de bod te laag (object is beëindigd) dan kan je het toch niet zomaar annuleren. Je bent toch verplicht het object te leveren aan de hoogste bieder!

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

De transactie kan om een paar redenen geannuleerd worden, niet kunnen voldoen aan de betaal voorwaarden is er een van.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Ik bel hem morgen, hopelijk neemt hij op.

Bericht 9 van 9
laatste antwoord