annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gecombineerde zending: beloofd door de verkoper voor de koop, maar daarna geen respons

Ik heb meerdere artikelen bij dezelfde verkoper gekocht. Bij iedere aankoop worden telkens forse (in verhouding tot de waarde) verzendkosten in rekening gebracht. Voordat ik de artikelen kocht contacteerde ik de verkoper met de vraag of het allemaal in een zending kan. Geen probleem, ga maar kopen, zei hij. Maar nu dat ik de items gekocht heb zwijgt de verkoper over de gecombineerde zending en reageert niet op mijn berichten.

Mijn vraag is: is het misschien een verkapte prijsverhoging om zo min commissie aan ebay te betalen? Heeft iemand met deze praktijk iets meegemaakt?

Kan ik dan alsnog de kooptransacties annuleren of worden ze vanzelf geannuleerd na 3 dagen als ik weiger te betalen?

Mocht het het geval zijn, kan ik deze verkoper ergens aanmelden? Wat zijn mijn rechten? Ik heb correspondentie met deze verkoper en ook voorwaarden van zijn shop die duidelijk de mogelijkheid van de gecombineerde zending aangeven.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Gecombineerde zending: beloofd door de verkoper voor de koop, maar daarna geen respons

Is opgelost. Toen ik verdeer ben gegaan met de betaling kreeg ik de factuur met de juiste gegevens (en 1x verzendkosten)

Bericht 2 van 2
laatste antwoord