op 29-06-2013 12:32
Ik heb een enige tijd geleden een coincard bij een verkoper gekocht, deze adverteerde met een BU coincard. De uitgifte prijs is 10 euro. Ik heb het geluk gehad deze voor 9euro inclusief verzendkosten te kopen. Eenmaal betaald kreeg ik een UNC coincard, uitgifte prijs 5 euro. Ik heb contact gezocht met de verkoper, dat ging moeizaam en duurde lang. Dus heb een geschil geopend. Nu zie ik bij toeval dat deze verkoper dezelfde BU coincard weer aanbied dus ik stuur hem een mail om te vragen hoe dit zit. Onderstaand zijn antwoord
Je heb al negatief beoordeelt hufter en zeg dat ik niet reageer had op dat moment geen dus was dat mijn voorstel je moet doen wat je niet laten kan want jou feedback klopt niet heb gereageerd en jij niet meer dus sterf vakl dood en zak in de stront smerige leugenaar
Is er iets te doen tegen zulke verkopers??
Deze mensen verpesten de goeie sfeer op ebay.
op 29-06-2013 21:40
Melding maken bij ebay. Betaald met paypal? dan direct een claim indienen wegens een afwijkend object. Wat een aso zeg!
op 30-06-2013 00:52
De melding heb ik gemaakt, maar heb het idee dat er niet veel mee gebeurt. Deze meneer heeft al meerdere negatieve beoordelingen maar kan dus nog steeds handelen hier. Jammer genoeg niet met PayPal betaald.
op 30-06-2013 15:58
Verkoper accepteert ook geen paypal, zal ongetwijfeld een reden hebben. Naast uw negatieve feedback kunt u niets doen. Als u echt misleid bent kunt u aangifte doen maar of dat zin heeft....? Gezien de feedback van verkoper duurt het niet lang meer voordat deze geschorst gaat worden.