Ik heb enkele weken geleden al een item gekocht op Ebay, ik ontving maar niks en heb gisteren een mailtje gestuurd met de vraag waar het blijft. De verkoper stuurde eerst een mailtje dat hij het niet wist, en vervolgens vlak daarna een mailtje dat het retour gekomen was. Met het bericht dat ik de 9,05 porto nogmaals moet betalen, anders ging de verkoop niet door. Ik vond dat een beetje raar, en vroeg dan ook wat er gebeurt was. Volgens de verkoper ligt het probleem hier bij het postkantoor, en weet hij ook niet beter. Als ik de 9,05 porto kosten niet betaal, dan krijg ik 38,- terug van de 48,- (incl porto) die ik betaald heb. Klopt ook niet zou 38,95 moeten zijn maar zal over die ene euro niet zeuren. Heb de verkoper verteld dat ik het maandag op het postkantoor na ging vragen, maar vind het een beetje een raar verhaal? Ik maak keurig netjes het geld over, hoor ruim 2 weken niks.. En krijg dan bericht dat ik meer moet betalen. Dit is mijn eerste ebay aankoop en ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen? Bedankt voor het lezen, en eventueel beantwoorden van mijn vraag.
... Meer weergeven