annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe moet een kortingsbedrag correct op de factuur staan voor paypal

Van een verkoper op ebay.co.uk krijg ik een factuur toegezonden, met daarop een korting op de aangekochte artikelen. Het overzicht in ebay ziet er correct uit.

Maar als ik vervolgens doorklik naar paypal (de knop "Doorgaan" onder de tekst "Ga door naar PayPal om je betalingsopties te bekijken") verschijnt er een ander bedrag bij paypal. Precies de goederen en verzendkosten, maar dan ZONDER de korting.

Heeft iemand hier ervaring mee? Moet de verkoper de factuur anders opstellen?

Omdat het een buitenlandse bestelling is wil ik vanwege paypal bescherming liefst gebruik maken van paypal. En de korting is meer dan 10%, die wil ik ook graag.

Ik heb een mail naar ebay klantenservice gestuurd, maar heb na 24 uur nog geen antwoord, en de verkoper wil graag betaald worden. Hoewel hij snapt dat er een probleem is.

Ik heb een afbeelding bijgevoegd van een deel van beide beeldschermen. Links staat de knop in het overzicht van ebay, rechts het scherm van paypal waar ik in terecht kom als ik op de blauwe knop doorgaan klik.

Graag advies hoe verkoper en ik dit binnen ebay, met paypal betaling, kunnen oplossen.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

En bij die communicatie ligt nu net het probleem!

U moet wel met paypal betalen aangezien ze in de UK geen euro's aannemen.

Vraag de verkoper u een invoice direct met paypal te sturen met hierop het juiste bedrag. De verkoper kan dan de aankopen als betaald markeren etc. Het doet trouwens niets af aan uw ''bescherming''.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos