op 09-12-2013 17:32
Hallo.
Ik heb op 23 september een cam-pen gekocht. (200940347541)
Nadat ik hem na +/- 30 dagen nog niet had , heb ik de verkoper een mail gestuurd dat ik het object nog niet had ontvangen.
Als antwoord zei hij dat er misschien wat mis is gegaan met de post en als ik mn adres nogmaals gaf , zouden ze er voor zorgen dat ik alsnog een cam-pen kreeg.
Na een maand verder te zijn heb ik het nog steeds niet ontvangen en heb ze op 28 november een mail gestuurd dat ik zou wachten tot 5 december. Als de pen er dan nog niet was zou ik de verkoper een nieuwe mail sturen.
Dit heb ik inmiddels gedaan, maar heb tot heden niets gehoord van de verkoper.
Wat moet ik nu verder doen ?????
m.v.g. Brugt Blaak
Dit heb ik gestuurd op 5 december 2013.
Beste ecshop_us,
|
Aan het lijntje gehouden. U kunt altijd beter claimen bij PayPal, dat help erg goed.
Communicatie is mooi maar dan wel met een claim achter de hand.
U hebt te maken met een China bulkverkoper en het kostte maar vijf euro met gratis verzending.
Wel al veel moeite ingestoken.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |