annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug sturen van een item dat niet aan de omschrijving voldoet.

Ik heb een item gekocht op ebay, dat bij ontvangst, niet voldeed aan de omschrijving. Ik heb contact opgenomen met de verkoper, en ben met hem tot overeenkomst gekomen, dat hij mijn geld terugstort zodra ik het item naar hem geretourneerd heb. Mijn vraag is, of dit verstandig is om te doen buiten ebay om? En of voor dit soort specifieke gevallen geen ebay beleid bestaat, en zo ja, welke stappen ik dien te ondernemen. Ik zou in deze wat advies kunnen gebruiken.

Hele onderwerp weergeven

Als je het item buiten Ebay/PayPal om terugstuurd besef dan wel dat je dit aangetekend moet doen! dit moet overigens ook als je een claim indient via PP.

Mocht de verkoper aangeven niets terug te hebben ontvangen dan kunt u altijd nog een geschil/claim starten via PP, houd wel de termijn van 45 dagen in de gaten, je moet namelijk binnen 45 dagen na aankoop een gechil starten, is die tijd verstreken dan neemt PP dit niet meer in behandeling.

De kosten voor terugsturen zijn voor rekening van de koper dus denk er over na of de hoge kosten van het aangetekend verzenden het u waard zijn.

Wacht met Feedback geven tot alles is afgerond, echter er geldt voor het geven van FB een termijn van 60 dagen daarna kunt u geen FB meer geven

Een vraag stellen