annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Die vieuwer vind ik ook niet zo'n succes. Ik mail je nog Nelleke! Image hosted by Photobucket.com
Photobucket
Bericht 521 van 2.783
laatste antwoord

Oehoe Nelleke! Heb je m'n mail gekregen? Ik lees net ergens anders dat je een 'heksenwall' hebt.... ;-) Image hosted by Photobucket.com
Photobucket
Bericht 522 van 2.783
laatste antwoord

Hoi ik heb het volgende in de aanbieding;-)
Een spiksplinternieuwe ventolin volumatic (astma inhale ap.) Nooit gebruikt daar onze kapotte niet kapot bleek. Ik heb ook nog 2 nieuwe ventielen liggen voor een baby haler. Ook nog een nieuwe verpakking atrovent goed tot 11-2007. Misschien raar om dat hier allemaal neer te zetten maar wij zijn van de halers af. Onze kleine man moet aan de disk indien nodig. Mail me even als je interesse hebt:-x Of een idee hebt wat ik er mee kan doen.
Image hosted by Photobucket.comPeggy

Image hosting by PhotobucketPeggy
Bericht 523 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Peggy,

Even over die ventielen voor de babyhaler"met de babyhaler bedoel je die lange kunststof toeter (hehehe) in een blauwe zak, voor de ventolinspray te verstuiven?

Als je daar nieuwe ventielen voor hebt, dan houd ik me graag aanbevolen? Misschien kan ik je even mailen?

Grtjs

Kika
Bericht 524 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Kika, klopt zijn nieuwe ventielen voor de baby haler.
Mail me je adres maar stuur ik ze op!

Bericht 525 van 2.783
laatste antwoord

De volumatic is trouwens de opvolger van jouw toeter;-) Wij hadden er altijd 2 ( 1 boven en 1 beneden liggen!) 1 ging stuk, nieuwe besteld maar bleef tot onze vreugde in de kast liggen!

Bericht 526 van 2.783
laatste antwoord

LOL@toeter, ja daar lijkt het toch op? 😉
Bericht 527 van 2.783
laatste antwoord

Zo noemden wij altijd die baby haler:-x Net als dat we zijn hoortoestellen altijd oorhangers noemden. Begon hij zelf mee hoor. Nu heten ze sinds een jaar hoortoestellen:^O
Je ventielen ( nou ja die van de haler) liggen verpakt klaar, en gaan op de bus!

Bericht 528 van 2.783
laatste antwoord

lol@oorhangers! Hoe kom je er op?

En wat lieffffffff! 🙂 Je moet me nog wel de schade mededelen, hoor!
Bericht 529 van 2.783
laatste antwoord

Hoi allen,

Mijn dochter van drie is helemaal gek van LOLLIFANT. Wie heeft voor mij de pluche lollifant, deze kon je krijgen bij pakken luiers.
Deze kan ik ruilen voor een pluche EEYOUR (ezeltje van winnie)De hoogte van eeyour is ongeveer 25cm. Deze is trouwens in nieuwstaat!

Mail me a.u.b.
Image hosting by Photobucket

Liefs van Luus
Bericht 530 van 2.783
laatste antwoord