Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hoi ik heb het volgende in de aanbieding;-)
Een spiksplinternieuwe ventolin volumatic (astma inhale ap.) Nooit gebruikt daar onze kapotte niet kapot bleek. Ik heb ook nog 2 nieuwe ventielen liggen voor een baby haler. Ook nog een nieuwe verpakking atrovent goed tot 11-2007. Misschien raar om dat hier allemaal neer te zetten maar wij zijn van de halers af. Onze kleine man moet aan de disk indien nodig. Mail me even als je interesse hebt:-x Of een idee hebt wat ik er mee kan doen.
Peggy
Even over die ventielen voor de babyhaler"met de babyhaler bedoel je die lange kunststof toeter (hehehe) in een blauwe zak, voor de ventolinspray te verstuiven?
Als je daar nieuwe ventielen voor hebt, dan houd ik me graag aanbevolen? Misschien kan ik je even mailen?
De volumatic is trouwens de opvolger van jouw toeter;-) Wij hadden er altijd 2 ( 1 boven en 1 beneden liggen!) 1 ging stuk, nieuwe besteld maar bleef tot onze vreugde in de kast liggen!
Peggy
Zo noemden wij altijd die baby haler:-x Net als dat we zijn hoortoestellen altijd oorhangers noemden. Begon hij zelf mee hoor. Nu heten ze sinds een jaar hoortoestellen:^O
Je ventielen ( nou ja die van de haler) liggen verpakt klaar, en gaan op de bus!
Peggy
Mijn dochter van drie is helemaal gek van LOLLIFANT. Wie heeft voor mij de pluche lollifant, deze kon je krijgen bij pakken luiers.
Deze kan ik ruilen voor een pluche EEYOUR (ezeltje van winnie)De hoogte van eeyour is ongeveer 25cm. Deze is trouwens in nieuwstaat!