annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

hihi en ik ga morgen pas boodschappen doen, oooh ik zal gelijk vragen of mijn zusje er wat mee doet;-)

Bericht 291 van 2.783
laatste antwoord

we hebben hier al 3 poppen, ze zijn echt leuk!
Ik denk dat we ze volgende week alle 6 hebben, dan meld ik me hier wel weer even om te vragen of er nog iemand punten nodig heeft ;-)

Groetjes Lies

Groetjes Lies

Bericht 292 van 2.783
laatste antwoord

Hier de diddl vraag, Diaan!
Mijn dochter wil graag ruilen, maar de bronnen hier in de buurt zijn een beetje opgedroogd. Vandaar dat ik me bedacht dat er hier op het PB misschien meer ruilers te vinden zijn en we hier iets kunnen proberen...

Lies, de poppen zijn erg leuk! Daarom willen we ook een set op school hebben (we spelen minstens een keer per week ppk namelijk en we hebben alleen oude poppen).

Knuffy, dat gaat super! Ik kan na de vakantie pas zeggen of er bij mij op school ook al zegels verzameld zijn, tot die tijd hou ik me aanbevolen. Alles wat over is, gaat meteen naar Kika!
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 293 van 2.783
laatste antwoord

Ik heb tot nu toe 1 AH zegel hahaha.
Bericht 294 van 2.783
laatste antwoord

Ik heb nu 6 AH zegels. Toch handig als er altijd een hoop mensen over de vloer komen. En nog handiger als ze zeggen dat ze nog boodschappen moeten doen 🙂 Tja dan kan je altijd een kleine hint geven waar ze dan boodschappen moeten doen. Toch???
Bericht 295 van 2.783
laatste antwoord

PFFF, wat kopen jullie veel bij AH. 😉
Ik kom met moeite aan gemiddeld E 10 per week daar.

Cor.

Cor

Bericht 296 van 2.783
laatste antwoord

En die enkele keer dat ik in aanmerking kom voor een van hun vele actiezegels zeg ik dus altijd maar dat ik niet hoef, omdat ik toch nooit aan de benodigde hoeveelheid kom binnen de looptijd van hun acties.

Cor.

Cor

Bericht 297 van 2.783
laatste antwoord

Cor, maar vanaf nu gewoon elke zegel aanpakken en hier er iemand blij mee maken!!!
Ik kom ook nooit meer bij AH (te duur) maar vond vanmiddag een zomerzegel...in de tas die Joren van school meekreeg met zijn werkjes!:^O:^O:^O
groetjes, Nelleke
Bericht 298 van 2.783
laatste antwoord

Ik moest vanmiddag ff wat kleine dingetjes hebben en kwam zo aan die ene zegel. Die andere 5 heb ik van iemand gekregen. Ik kom normaal ook nooit bij AH.
Bericht 299 van 2.783
laatste antwoord

Ach, vanmiddag kreeg de mevr. achter mij het zegel toen ze er heel adrem/allert naar vroeg ;-)

Cor.

Cor

Bericht 300 van 2.783
laatste antwoord