Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Knupke, we hebben hier geen C1000.
Vond de luiers van de LIDL ook niet onaardig, maar kom daar maar 1x per 2 maanden ofzo. Meestal altijd ALBERT die bezorgt 😉 En die van mij, plast die luiers altijd zo snel vol?? (haha wat een discussie!) Helemaal 's nachts dus heb het liefste HUGGIES of PAMPERS... maar ik koop ze alleen als ze echt GOED in de aanbieding zijn.
In de aanbieding: een bon (er volgen er meer) van de pakken senseo voor gratis cappuccino/expresso of koffie op de treinstations bij de KIOSK en WIZZL.
(geldig t/m 07-11-05, meer info op www.de.nl)
Wie doe ik hier een plezier mee? Mail me even, ik kan hier niet elke dag komen ;-)
😄 Knupke 😄
Ik ben op zoek naar 2 poppetjes uit de winnie de poeh chocolade eieren kanga en knorretje met z'n handen op ze rug.
Ik heb dubbele van winnie met hart,winnie gewoon,slaapmuts winnie en teigertje met honingpot.
Wie o wie kan mijn dochtertje blij maken met deze poppetjes.
Ik heb ook nog een tegoedbon van plopsa land 1 kind gratis bij 2 betalende volwassen geldig 2005
JOEHOE, daar ben ik weer! Helaas, wij hadden de winnie figuurtjes uit de ijsjes...en die heb ik niet meer. Wij hebben ze geruild tegen konijn.- En daar was Annemarijn zo blij mee dat Romy en Kaylee alle andere poppetjes mochten voor op de verjaardagstaart.
Maar ik hou het in de gaten als er weer zo'n ei langskomt.
groetjes, Nelleke:-D