annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Poppetjes, zegeltjes en bonnetjes ruildraadje.

Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).

.. Carmen

.. Carmen
Bericht 1 van 2.783
laatste antwoord
2.782 ANTWOORDEN 2.782

Nou ik wil die Pampers korting wel, Knupke! Alle beetjes helpen? 😉 Moet toch gaan bezuinigen vanwege die erfafsheiding? LOL yeah right! As if!
Bericht 231 van 2.783
laatste antwoord

Kika, mail je adres even!
Ik gebruik huismerk C1000 luiers, goed zat ;-)
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 232 van 2.783
laatste antwoord

Knupke, we hebben hier geen C1000.
Vond de luiers van de LIDL ook niet onaardig, maar kom daar maar 1x per 2 maanden ofzo. Meestal altijd ALBERT die bezorgt 😉 En die van mij, plast die luiers altijd zo snel vol?? (haha wat een discussie!) Helemaal 's nachts dus heb het liefste HUGGIES of PAMPERS... maar ik koop ze alleen als ze echt GOED in de aanbieding zijn.
Bericht 233 van 2.783
laatste antwoord

Kika, de huggies zijn bij AH deze week 3=2!!!
Daar heb ik geen bon van. De rest stuur ik je morgen op!
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 234 van 2.783
laatste antwoord

En, hoe is het met de c1000 zegels bij iedereen 😉

In de aanbieding: een bon (er volgen er meer) van de pakken senseo voor gratis cappuccino/expresso of koffie op de treinstations bij de KIOSK en WIZZL.
(geldig t/m 07-11-05, meer info op www.de.nl)
Wie doe ik hier een plezier mee? Mail me even, ik kan hier niet elke dag komen ;-)
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 235 van 2.783
laatste antwoord

Knupke nog bedankt!!!!!!!! Heb de bonnen inmiddels verstuurd, nu maar wachten of ze storten LOL
Bericht 236 van 2.783
laatste antwoord

Ik kreeg er weer een binnen, kika! Dit keer met adresgegevens er op, dus niet overdraagbaar, helaas voor je ;-)
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 237 van 2.783
laatste antwoord

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar 2 poppetjes uit de winnie de poeh chocolade eieren kanga en knorretje met z'n handen op ze rug.
Ik heb dubbele van winnie met hart,winnie gewoon,slaapmuts winnie en teigertje met honingpot.

Wie o wie kan mijn dochtertje blij maken met deze poppetjes.

Ik heb ook nog een tegoedbon van plopsa land 1 kind gratis bij 2 betalende volwassen geldig 2005

groetjes,

saskia
Bericht 238 van 2.783
laatste antwoord

saskia, Nelleke had er eerder al een paar om te ruilen. Even hard roepen: NELLEKE!!! ;-)
😄 Knupke 😄

😄 Knupke 😄
Bericht 239 van 2.783
laatste antwoord

JOEHOE, daar ben ik weer! Helaas, wij hadden de winnie figuurtjes uit de ijsjes...en die heb ik niet meer. Wij hebben ze geruild tegen konijn.- En daar was Annemarijn zo blij mee dat Romy en Kaylee alle andere poppetjes mochten voor op de verjaardagstaart.
Maar ik hou het in de gaten als er weer zo'n ei langskomt.
groetjes, Nelleke:-D
Bericht 240 van 2.783
laatste antwoord