Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Hoi Kika, ben ook wezen zoeken maar ook niets hoor wat er op lijkt. Maar ik houd het in de gaten. Mijn zoontje heeft een konijntje die die naar elke ziekenhuis opname meeneemt en weet hoe belangrijk zoiets is:-x
Peggy
Ook mijn dochter heeft een favoriete knuffel die niet meer verkocht wordt 😞
Ik heb op MP en op de knuffelkwijtsite al berichtjes geplaatst, maar helaas nooit een reactie op gekregen.
Wel heb ik destijds contact gezocht met het hoofdkantoor van Intertoys die konden nakijken in welk filiaal er nog aanwezig waren.
Ik heb er toen 4 kunnen scoren!!
Helaas zijn die al "opgeknuffeld" en blijven we zoeken naar een alternatief.
Gelukkig is ze niet kieskeurig, als er maar van die zachte reepjes aanzitten zodat ze deze tijdens het duimen over haar wang kan laten aaien :-x
Ik weet niet meer hoe ik hier een foto kan hosten, maar het gaat om de pop "Bonnie" van Happy Horse.
Mocht iemand nog een zgan exemplaar hebben, dan houd ik me zeker aanbevolen.
Hoi corine, als je een foto hebt, wil ik hem hier voor je posten. Ik stuur je zometeen wel een mailtje, dan kan je een mailtje terugsturen met een foto erbij, dan zet ik hem hier wel op het prikbord.
Groetjes Anouk
voor de liefhebber in ieder geval 8 blauwe schoenenreus zegels
in een oud gulden boekje vond ik ook een paar witte geen idee of die nog geldig zijn.
Bakkerij 't stoepje stickers: 7 rode rand(oude?) en 14 gele
en voor MMonique toch zeker nog ruim 300 DE punten
Ik heb nog AH waardepunten voor koffie. Ik geloof dat je met een aantal van die punten een gratis pak koffie krijgt ofzoiets. Maar wij drinken geen koffie. Alleen de visite. Dus zou wel 2 jaar duren eerdat ik zo een kaart vol had.