Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Ik heb 6 pakken Nutrilon Pepti2. Onaangebroken, houdbaar tot juli 2006. Dat is formula (nederlands????) voor kindjes ouder dan 6 maanden met een koemelkeiwitallergie. Die pakken kosten geloof ik 18 euro per stuk. Ik weet het niet zeker want wij kregen ze van de ziekteverzekeraar voor Elija, maar die lust het niet meer.
nou Monique wat dacht je van een mooie glimlach.
Heb ff niet je volledige adres bij de hand weet
wel waar je woont, maar kom ze toch niet brengen.
Je hebt mijn gegevens vast nog van de meeting mail
ff dan stuur ik ze op.
Nee die heb ik niet meer. Ik heb alles gewist na de meeting. Er stonden ook telefoonnummers in en heb toen gezegt dat dat alleen voor de meeting gebruikt werd. Daarom heb ik alles verwijderd daarna. Ik stuur je wel een mail via ebay.
Marcel. Ik wil de jouwe ook wel hebben,maar ik ben zelf te oud voor K3 (LOL) en heb ook geen kinderen. Wil je er wat anders voor hebben? Of dat ik geld overmaak zodat Tessa zelf wat kan kiezen?
Mirjam!!! Ook een lieverd, heb 'm meteen op volgen gezet voor evt een reserve Mookie jr the 3rd LOL. (ik heb m'n lesje geleerd)In ieder geval wil Maciël zoontje zijn katje afstaan aan Elija. Lief heh? Dus binnenkort hebben we Mookie jr!!!!! laat meteen weten hoe snel de "adoptie" gaat LOL