Poppetjes uit de verrassingseieren, kortingsbonnetjes van supermarkten, voor pretparken/dierentuinen, gratis fofo bij V&D, DE-bonnen, etc.
Wat wil je kwijt, ruilen of weggeven, dus niet voor geld, want dan graag op Ebay zetten (of MP ;)).
Help hoop dat edwin dat niet ziet. Ik wil niet nog meer sint spullen thuis. Heb al sint en piet outfit en boekjes cd tjes de poppetjes van de blokker ik wil niet meer!!!!!!!!!!!!!!!
Dus wie wel?? Jij Nelleke??;-)
Peggy
haha, dank voor de felicitaties!!
Peggy, die sintfrutsels mag je op diddledag wel meegeven!
Vanmiddag hadden Joren en Annemarijn zo'n "geluksdag".
Bij het wasmiddel kreeg je een knuffel gratis maar ik wist niet of dat voor mijn gel ook gold. Zegt die manager, tuurlijk en ze willen vast allebei wel een knuffel toch?? Twee jaknikkertjes, hiep hoi,
Bij de kassa zeg ik tegen de knul achter dat scherm dat wij van de baas twee knuffels mee mochten nemen. Dus hij geeft mij een knipoog en zegt: willen jullie dan ook twee Sintpopjes?? Juichen!! zaten er ook nog twee pietjes in...hoeveel geluk kun je aan op een dag??
Want ze mochten vanmiddag een Diddle-pen en behalve een klein diddle zakje kregen ze nog een Diddeltasje en een grote Diddlezak erbij!! Ik grapte meteen dat die mevrouw waarschijnlijk de zus van Sinterklaas is...Maar ze wareb helemaal beduusd, zoveel!!!
Ik wil even waarschuwen en ik denk dat dit hiervoor wel een geschikt draadje is.
Via supermarkt Plus kun je tegen inlevering van 1 volle koopzegelspaarkaart(pfffffff), 4 Pieten Paspoorten krijgen voor 'het land van Sint'.
Je moet na aankoop je komst reserveren dmv de nummers op de kaarten.
Er wordt aangegeven dat je ook op zondag kunt komen.
Aangezien ik zelf een winkel heb en alleen op zondag vrij ben is dit voor mij dus de enigste optie.
Ik geef dus al die nummers in en.....de zondagen staan niet (meer) in de lijst.
Na telefonisch contact gaf men mij aan dat de zondagen dan wel vol zouden zitten.
Goed, kan, pech voor mij dus.
Toch even geprobeerd of ik via de site wel kaarten kan kopen a 17,50 pp.
En voila, hoeveel wilt u er mevrouw?
De telefoniste vond het ook krom, maar gaf aan dat zij het ook niet georganiseerd had.
Ja, op zo'n antwoord zat ik te wachten......
Ik heb een p*ssed mailtje gestuurd en ben benieuwd of ik een reactie krijg.
Ik kan ongetwijfeld iemand blij maken met deze kaarten, maar ik had zo graag mijn kinderen blij gemaakt:-(