annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

Merkwaardig; kwam er achter dat, als je enkele items op ebay NL plaatst, ze niet te vinden zijn op andere ebay-sites.  Voorbeeld:  ik plaatste onder het kopje Tintin, Kuifje in het zweeds een object op ebay.nl.  Daarna zocht ik, na twee dagen, op ebay.com, ebau.it, ebay.de en nog meer sites en zoch daar onder tintin.  daarna onder kuife, daarna tintin kuifje, maar nergens werd mijn advertentie weergegeven.  wel veel andere advertenties, de meeste -uiteraard- onder kuife en ik zoch overal in alle categorien.

 

Pas toen ik tintin kuifje en zweerds intikte, kwam er op vijf van de zes sites het boek naar voren.  

 

Daarna zocht ik op die sites naar al mijn advertenties en op elke sites werden nooit alle items getoond.  ebay is dus DUIDELIJK minder "internationaalo"dan dat menigeen denkt.  Het suggereert "internationaal" te zijn maar is het NIET!!!!  Opvallend was inderdaad dat ik op mijn items die ik "wereldwijd" heb uitstaan alleen biedingen krijg uit Frankrijk, Nederland en Belgie, en héél som s uit spanje, maar nooit -meer- uit G.B., Amerika of waar ergens anders dan ook vandaan.  Ebay is dus doorgaan een "lokale" veilingsite met grote beperkingen voor verkopers.

 

Daar doet Ebay zichzelf en de verkopers niet veel goed mee; scheelt omzet, voor beiden...   erg vervelend allemaal.  

 

Willemdeschaker.  

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

Willem,

klopt wat je zegt.

Maar dat ligt niet alleen aan ebay.nl

Als je bij je verkoop  wereldwijd aanklikt KAN men het wereldwijd bekijken.

Ik heb de ervaring dat amerikanen (en ook azie bijv)  alleen op ebay.com klikken en dan bijv. niet op wereldwijd. Dan zien ze dus de aanbiedingen niet op ebay.nl

Als je echt wereldwijd wilt verkopen plaats je aanbiedingen (dat doe ik ook) op ebay.com !!

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

Leuk, via ebay.com  maar wat vul jij dan in bij de postcode en wat in te vullen bij de verzendingen??

 

 

vr gr W. 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

Heb iets op ebay-De geplaatst, één item, een frans bankbiljet onder billet 5 franc Is alleen te zien op ebay.de; niet op ebay FR en ook niet op ebay.nl. wordt tijd voor een klacht bij de consumentenbond. Ebay belazerd de zaak grondig en schunnig!!!
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

bij "shipping options"  -> locations

bij pc niets invullen (blank laten)

en dan bij location display -> custom "NL"invullen

Dit werkt !   (als je NL postcode invult krtijg je een foutmelding bij het laden, sinds kort)

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

mijn items niet allemaal te zien op andere ebaysites

beste, ik zit met hetzelfde probleem maar, de opties die u aangeeft vind ik nergens terug, vind ik deze bij het te koop zetten bij international shipping?

alvast bedankt!

Bericht 6 van 6
laatste antwoord