annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

limiet van 500$????????????????HELP ME AUB!!

Beste Ebayers,

Ik probeer op internationale ebay sites te verkopen maar ik heb een ineens de limiet van 500$ bereikt? Hoe kan dat en hoe kan ik van deze limiet afkomen?? Help me aub! Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Wietze

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

heb je al de gevraagde gegevens aan ebay-paypal gefaxt/gestuurd?

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

ja ..maar ik kan mijn account bij ebay niet verifieren omdat er een bug in de website zit en de technische dienst zou er mee bezig zijn..al twee weken 😞

Bericht 12 van 23
laatste antwoord

en als je eens belt met ebay uk (moet je wel engels kunnen), maar mijn ervaring is dat je dan erg snel en goed geholpen wordt.

Bericht 13 van 23
laatste antwoord

ok..ik ga nu even op vakantie maar bedankt voor de tip..Ik zal ze eens bellen als het over twee weken nog niet over is. Hoewel ik mijn twijfels heb want er zijn meerdere mensen die ook niet geholpen zijn door telefonisch contact met de engelse ebay, de vs of ebay belgie. Kortom: hun service is waardeloos.

Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Uw laatste vaststelling is correct.

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

als je niet gehoplen wordt wil dat nog niet per definitie betekenen dat de service slecht is. Misschien is het antwoord op de vraag wel onmogelijk, het engels te slecht, de vragensteller te onbeleefd of weet ik veel wat. In de voorkomende gevallen ben ik wel altijd goed geholpen

Bericht 16 van 23
laatste antwoord

als je al 10 keer van het kastje naar de muur wordt gestuurd per email en er geen oplossing komt en geen antwoord krijgt op je vragen binnen 4 a 5 weken terwijl je torenhoge bedragen betaald voor iets wat je verkoopt etc hier vindt ik eht echt serieus een belabberde service...meer kan ik er niet van maken.Maar goed: over twee weken hoor je meer.

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

per email is bij ebay heel anders dan per telefoon.

per email heb ik ook alleen maar standaard antwoorden van een computer programma. Per telefoon ben ik perfect meerdere keren geholpen..

Bericht 18 van 23
laatste antwoord

ok ik ben benieuwd..ik hoop echt dat je gelijk hebt 🙂

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

inmiddels gelukt met bellen?

Bericht 20 van 23
laatste antwoord