annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom kunnen wij Nederlanders niet verzenden via het UK ebay internationaal selling center?

Goedenavond,

 

Ook ik probeer aan de hele wereld te verkopen, maar nu heb ik moeite met de manier waarop ik de verzendkosten moet aangeven.

Tot dusverre denk ik binnen de EU rond de 25 euro kwijt te zijn om iets te versturen (DHL). Maar hoe zit het met de rest van de wereld en hoe geef ik dat het best aan.

 

Als ik bijv een item op ebay.co.uk plaats dan zie ik veel verschillende verzendopties. Ik dacht gewoon naar de ebay central internationaal shipping centrum in England te kunnen versturen vanuit Nederland (via dhl 10 euro). Helaas, gaat dit niet.

 

En weet iemand  welke carrier je het best kan gebruiken om:

A/ in europa

B/ Amerika

C/ rest van de wereld

 

1 DHL

2 FEDEX

3 postnl

4 tnt

?????

 

Ik zou graag meer informatie willen hebben over het versturen naar het buitenland met/via ebay

 

Groet,

Barry

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Waarom kunnen wij Nederlanders niet verzenden via het UK ebay internationaal selling center?

tik maar eens het item     tintin-L'zémmenchées au gärs    in.  Alleen op ebay nl en ebua fr verschinene die.  niet op it, uk, .com; nergens te zien.  ebay is helemaal geen internationale veilingsite.  Allemaal humbugm dus.  

 

Veel over klagen; ik overweeg een klacht bij de consumentenbond!!  rommel, gewoon louter fake-site.

 

Ben er erg verdrietig van en overweeg een procedure wegens verloren gegane omzet....  zoiets. 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Waarom kunnen wij Nederlanders niet verzenden via het UK ebay internationaal selling center?

Alles is na te vragen bij post.nl ems,dhl.

Prijs u gelukkig,dat we hier nog geen verplichte Global shipping program hebben.

 

Die overpakfirma slaagt erin om pakjes kwijt te maken en ook nog onterecht douane +extraverzendkosten te berekenen

bij de kopers.

De verzendtijd van die pakjes kan weken vertraging oplopen.

M.a.w. een pakje uit China is er sneller.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord