annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten kloppen niet

Ik had een item te koop staan en ik had ingevuld dat de verzendkosten voor internationaal $20 zijn. Iemand uit de US had mijn item gekocht en er stond gratis verzending dus ik moet zelf de verzendkosten betalen. Als ik zelf de verzendkosten moet betalen blijft er bijna geen geld over van het object. Dat was niet de bedoeling. Als ik de bestelling wil annuleren met de koper moet ik $11 betalen. Hoe kan het dat ik heb ingevuld dat voor internationaal verzenden $20 in rekening gebracht word (dat staat aangegeven ook op de listing) maar de internationale koper gratis verzending heeft gekregen zonder mijn toestemming.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verzendkosten kloppen niet

albertix
Community-lid

Ja bekend probleem. Je kunt bij internationaal verkopen niets eens qua format verschillende kosten opvoeren voor diverse landen of regio's. Alsof verzenden naar Duitsland hetzelfde kost als Australië. Ebay.nl is een ondergeschoven kindje met weinig aandacht want ik heb dit thema al tig keer gemeld, maar de "helpdesk" vanuit India is vriendelijk onzinnig. Ik schat het meestal zelf in en vrij hoog en zet er tegenwoordig een kopie bij van het tarievenboek van PostNL met internationale verzendkosten en opties. Vet. Met waarschuwing dat door eBay vermelde kosten foutief zijn en kopers moeten vragen of wachten na verkoop. Alsof ze dat altijd doen .... en ik verzend enkel met track & trace code en liefst verzekerd. Veel rotzooi gehad met USA-kopers met goedkope onverzekerde verzending en kopers die beweren dat het niet aankwam en dan kon je als verkoper dokken (Paypal maar nu ook?), ze beschermen verkopers want daar verdienen ze op.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord