annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoperprestaties verbeteren maar hoe???

Hoi allemaal heb een vraagje

 

Mijn Verkoperprestaties zijn onder de maat en ik mag dus nog maar 5 artikelen verkopen met een totaal waarde van 80 euro volgens mij

 

Mijn vraag is nu hoe kan ik zo snel mogelijk mijn Verkoperprestaties verhogen

 

Met 5 artikelen die ik mag verkopen en die ik te koop heb staan gaat het volgens mij maanden duren

 

Ik heb ebay hierover gemaild en gevraag hoe ik dat moet doen als ik maar vijf artikelen mag verkopen ik krijg daar geen duidelijk antwoord op omdat ze het zelf ook niet weten.

 

Ze voeren iets in en als je dan een vraag heb weten ze het niet.

 

Heeft iemand een idee?

 

Die strenge regels slaan echt nergens op zie mijn 100 feedback

 

ik hoor graag van jullie

 

bedankt 

.

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verkoperprestaties verbeteren maar hoe???

Ik wil jullie toch laten zien wat het antwoord van ebay is en wat ik hier nu mee aan moet

Ik moet mijn verkoopprestatie verbeteren maar ik kan hem niet verbeteren , mijn aanbiedingen worden niet gezien door kopers

Ook mag ik maar 5 artikelen verkopen met een totale waarde van 100 euro

.

Ik vraag hoe ik mijn verkoop moet verbeteren maar ze geven totaal geen goed antwoord

 

En is het niet zo dat je nu beter alles op een geschil kan laten uitraaien het geschil is er toch al

Koper en ik hadden het  ondeling al geregeld

En dan krijg ik nu toch nog straf zelfs dubbel heb een beperking op mijn verkoop en ook nog zijn mijn advertenties niet zichtbaar voor kopers

  

 

 

 

Beste Jan,

Naar aanleiding van uw email verstuurd op 1 september 2015 bericht ik u.

Zoals afgesproken zou uw accountgegevens nader ingezien worden omdat uw objecten niet zichtbaar zijn op de Duitse markt. Daarnaast heeft u een verkooplimiet op uw account ontvangen en u geeft aan dat dit door de transactie van objectnummer 191589  gaat. de koper geeft aan dat het niet om een gouden hangertje gaat, terwijl u aangeeft dat dit wel het geval is. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is, dus graag informeer ik u verder.

De desbetreffende afdeling heeft naar uw accountgegevens gekeken en de beperking op uw account is reden waarom uw objecten niet zichtbaar zijn op de Duitse markt. U heeft momenteel namelijk een ondermaatse prestatie voor de Duitse en Wereldwijde markt.

Ik heb ook de defect voor objectnummer 191589 nader ingezien, maar zeer spijtig kunnen wij deze niet verwijderen. Dit is een subjectieve beoordeling, ervaring van de koper waar wij geen invloed op hebben of actie op kunnen ondernemen. Overigens heeft de koper naar aanleiding van zijn ervaring een geschil tegen u geopend. Hierdoor kunnen wij het ook niet verwijderen.

Deze beperking is geplaatst omdat uw verkoperprestaties niet aan het gewenste niveau voldoen. U kunt nieuwe objecten blijven aanbieden, maar uw maandelijkse verkoopcapaciteit is beperkt tot een bepaald percentage (weergegeven in uw Verkoperprestaties) van uw gemiddelde maandelijkse verkopen (bruto-omzet) in de afgelopen 90 dagen. In uw geval is dit ofwel 5 aanbiedingen per maand of een totale omzet van 100 euro.

U kunt uw verkoperprestaties bekijken in Mijn eBay. Klik onder de tab Account op Verkoperprestaties. Daar kunt u zien waarvoor u de meeste defecten hebt ontvangen. U kunt een gedetailleerd rapport downloaden voor meer informatie.

Helaas kan ik de beperking momenteel niet van uw account verwijderen. Hiervoor dient u eerst u prestaties voor de aangegeven punten te verbeteren.

Graag geef ik u een aantal tips mee over hoe u de verkoperprestaties sneller tot het gewenste niveau kunt verhogen.

  • Lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen voor object voldoet aan beschrijving
  • Open geschillen voor objecten die afwijken van de beschrijving
  • Retouraanvragen: objecten die afwijken van de beschrijving

- Beschrijf het object zoals het is, vermeld alle kenmerken en wees zeer duidelijk over de staat van het object en eventuele gebruikssporen.
- Voeg zo veel mogelijk foto´s (van goede kwaliteit) toe. Fotografeer het object van verschillende kanten.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verkoperprestaties verbeteren maar hoe???

laat kennissen inkopen doen bij uw artikelen zo bouw je goede feedback en als je 12 hebt kun je internationaal verkopen.
Bericht 3 van 3
laatste antwoord