annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Het heeft ff geduurd maar ook ik ben nu de sjaak in Duitsland en kan niets meer verkopen op de duitse ebay

En dat alles door die nieuwe regeltjes van ze

 

De regels die ze ingevoerd hebben voor verkopers zijn in mijn ogen niet reeel en zeker niet eerlijk naar de verkoper toe.

En zeker niet op te volgen voor de verkoper.

Ik heb het geprobeerd maar het is me toch niet geluk die nieuwe regels op te volgen en ben nu dus ook geblokt en kan niets meer verkopen.

Kopen wel verkopen niet

 

Heb ik het dan zo slecht gedaan ik dacht het niet.

 

Artikel wie beschrieben 4,8 van de vijf sterren

Kommunikation 4,9 van de vijf sterren

Versandzeit 4,8 van de vijf sterren

Versand- und Verpackungskosten 4,8 van de vijf sterren

En een feedback score van 100% 

 

Maar waarom dan toch geblokt?

 

als ik mijn verkopers prestaties bekijkt is die ondermaats terwijl de sterren die je krijg als verkoper feedbacks van mensen zeg dat ik het goed doe

Ik snap er ook niets meer van en leg me er ook maar bij neer dat het voor mij voorbij is op ebay.

Het is ook niet meer te snappen.

  

 

Wel weet ik dat als ebay zo door gaat ebay zijn eigen graf aan het graven is zie de Nederlandse ebay die is zo goed als dood

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Je bent niet de enige - zoiets leest men vaker in het duitse forum. Prima profil, toch eruit gegooid.

Normaal gesproken schrijf ik ook daar, maar sinds begin juli zijn er alleen nog een kleine 30 man toegelaten.

 

Ik denk dat dit met de neutrale beoordeling te doen heeft. Kijk eens onder de details hoeveel 1- t/m 3-sterren beoordelingen je hebt.

Het hoofd"probleem" zit erin dat je weinig verkoopt. Vallen 4- en 5-sterren-beoordelingen uit het verleden weg krijgen recentere beoordelingen meer gewicht. En de computer rekent gewoon maar wat.

 

Normaal gesproken krijgt men ook een waarschuwing als de "prestatie" begint te dalen.

Maar men kan weinig ermee indien men weinig verkoopt.

 

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Nee je heb gelijk ik ben niet de enige

 

http://www.it-recht-kanzlei.de/viewComment.php?nid=5494

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

ebay nederland moet haar systemen beter inrichten zodat het gelijk is aan ebay.com en je dus helemaal niet meer naar de buitenlandse sites hoeft te gaan.

 

verkopen via DE of COM sites levert namelijk ook een hoop andere kleine ergernissen op zoals verzendopties en postcodes niet niet worden herkent omdat we in nederland 4cijfers + twee getallen hebben.

 

 

 

 

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Als ik van een klant in Duitsland een neutraal of negatief of lage sterren krijg en het klopt niet, ga ik naar de duitse Ebay.site en meld deze klant aan Ebay.de.

Dat er onterecht lage beoordelingen of foute feedbackzijn gegeven of onterechte cases zijn geopend.

 

Na onderzoek wordt dat defect dan van mijn conto afgehaald, werkt prima.

Altijde de koper melden.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Ook ik is nu de sjaak in Duitsland

Gozer, ik mag in alle bescheidenheid zeggen dat ik niet dom ben, maar de regels van Ebay snap ik al lang niet meer. Het is zo vreselijk gecompliceerd geworden, we verzuipen in regelgeving. Sterkte! Rug recht houden en probeer van ergernis verbazing te maken.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord