annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

Hallo,

 

Misschien dat iemand me hier kan helpen. Heb flink gezocht in het forum en contact gehad met de Ebay hulp maar mijn vraag is nog niet helemaal beantwoord. Ik heb enkele tientallen items (LP's) op de Nederlandse Ebay site gezet met internationale verzending. Op de internationale sites (bv ebay.com ebay.de etc) verschijnen de items maar niet allemaal; er ontbreken verschillende items. Het is ook niet dat de laatste items die ik geplaatst heb niet verschijnen; het is totale willekeur. Ik weet dat het enkele uren kan duren voordat een item internationaal verschijnt, maar waarom het ene item direct verschijnt en het andere nog niet na 18 uur is me een raadsel.

 

Ik heb 2 jaar geleden veel verkocht via Ebay en kan me niet herinneren dat ik hier last van had.

 

Bij voorbaat dank.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

Per toeval ben ik erachter gekomen dat je de items die niet verschijnen moet "herzien". Vervolgens verschijnen ze wel internationaal. Raar, lijkt wel een technisch issue. 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

ik heb hetzelfde.

onder verkopen, in mijn ebay staan, 311objecten, klik ik dan mijn winkel aan, staan er 297 objecten, dus er zijn 14 objecten niet zichtbaar in mijn winkel.

ook ik heb ondekt, dat ze met herzien, wel zichtbaar worden, maar bij mij zijn sommige, een half uur later weer verdwenen.

als  ik de winkel aanklik, is soms een bepaald object zichtbaar , maar een paar minuten later, ineens weer verdwenen.

ook ebay hierover aangeschreven, ben benieuwd naar het antwoord.

chris

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

Echt vervelend inderdaad. Ben benieuwd of ze een gepast antwoord kunnen geven.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

Hier al weken hetzelfde probleem. Ik plaats mijn veilingen juist op Ebay.com maar minder dan de helft is dan zichtbaar op .nl.

 

Ben al met Ebay customer support in de weer, maar het lijkt wel of ik compleet genegeerd word.

 

Dit kost gewoon aantoonbaar omzet (door lagere opbrengsten van de veilingen).

 

Echt een zeer vervelende situatie.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

nee, geen gepast antwoord.

het antwoord was, dat ik de coocies enz moet verwijderen.

net of ik dat zelf niet weet ,en wat ik al jaren doe.

en natuurlijk werkt dat niet.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Niet alle items verschijnen internationaal; ene wel en de andere niet???

Ook ik bied aan op eBay nl, maar mijn aanbieding is niet te zien in het buitenland.

Ik heb herzien, foto's toegevoegd en zo.

Op NL ziet niemand het.

Terwijl de instructies zijn: biedt aan met internationale verzending dan wordt het ook in andere landen / andere eBay sites  zichtbaar.

 

Voor een newby lastig. Vertrouwen ontbreekt terwijl ik wel "nu-kopen belasting" betaal!

Bericht 7 van 7
laatste antwoord