annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Limiet op internationaal verkopen

Hallo,

Ik krijg sinds vanmiddag deze melding als ik advertenties op Ebay.de wilt plaatsen:

Sie können Ihr Angebot aufgrund folgender Probleme nicht senden Sie haben Ihr Limit für den internationalen Versand erreicht

Sie können auf jeder internationalen eBay-Website jeweils 10 Artikel verkaufen.

Obwohl Sie Ihre internationalen Verkaufslimits erreicht haben, können Sie möglicherweise weitere Artikel im Inland einstellen.

EVEN VERTAALD:

U kunt uw bod niet verzenden vanwege de volgende problemen
U heeft uw limiet voor de internationale scheepvaart
Op elke internationale eBay-sites van de verkoop van 10 producten.
Hoewel u hebt de limiet internationale verkoop, kunt u in staat om andere items in uw huis.

Ik kan dus maar 10 advertenties plaatsen kwa internationaal.
Hoe kan ik dit limiet opheffen?
Ik ben nog maar vandaag lid van Ebay heeft dat daar mee te maken?
Alvast bedankt.

Bericht 1 van 62
laatste antwoord
61 ANTWOORDEN 61

het staat ook nergens geschreven maar goed ebay is dan ook niet altijd even logisch aan de ene kant willen ze graag dat je verkoopt zodat ze zoveel aan provisie kunnen opstrijken en aan de andere kant leggen ze restricties op, enige logica is moeilijk te vinden in het ebay verhaal, het leukste is nog dat ze het zelf ook niet snappen!

Bericht 11 van 62
laatste antwoord

Ja het is om te huilen :_|maar goed kon er ook nergens wat over vinden zoals ik al zei.

Nou heb ik nog een vraagje Ik had op de Duitse eBay site een teller waar je kon zien hoeveel mensen er gekeken hadden in mijn advertenties

weet u misschien waar ik die kan vinden op de Nederlandse eBay.

Bericht 12 van 62
laatste antwoord

en nu krijg ik weer heel wat anders te zien

Sie können Ihr Angebot aufgrund folgender Probleme nicht sendenSie haben Ihr Limit für den internationalen Versand erreicht

Sie können auf jeder internationalen eBay-Website jeweils 10 Artikel verkaufen.  

Obwohl Sie Ihre internationalen Verkaufslimits erreicht haben, können Sie möglicherweise weitere Artikel im Inland einstellen.

Bericht 13 van 62
laatste antwoord

u heeft dus een limiet van 10 artikelen(verkoop buitenland) opgelegd gekregen, alleen ebay kan die limiet verhogen/opheffen.

u dient ebay dus een mail te sturen met de vraag of die limiet verhoogd kan worden, meestal gebeurt dat vanzelf als u 10 items in het buitenland heeft verkocht en daar een goede feedback op heeft gekregen.

Ik weet dus niet of u al 10 artikelen heeft verkocht en op alle 10 ook feedback heeft gehad!

Bericht 14 van 62
laatste antwoord

nee heb nog geen 10 artikelen verkocht ze hebben er wel op gestaan maar er zijn van de 10 zeker 7 niet verkocht

3 zijn er verkocht  wel met een goede feedback

alleen worden de artikelen die je niet verkocht heb wel mee geteld bij die 10 dus een limiet

weet niet hoelang zo limiet blijf iemand?

Bericht 15 van 62
laatste antwoord

en deze kreeg ik terug ze zijn in ieder geval snel

Sehr geehrter Herr Verseveld,

vielen Dank für Ihre Nachricht. Sie haben uns gefragt, warum Sie auf der deutschen Seite keine weiteren Artikel mehr einstellen können. Ich kann Ihre Enttäuschung sehr gut verstehen. Gerne bin ich Ihnen bei dieser Sache behilflich.

Bei meiner Recherche habe ich festgestellt, dass Sie auf der niederländischen Seite registriert sind und Ihr erster international eingestellter Artikel auf ebay.de noch nicht mehr als 90 Tagen zurückliegt.

Da Sie aber erst seit kurzem als Verkäufer bei uns tätig sind, müssen 90 Tage seit dem ersten international eingestellten Artikel vergangen sein, um wieder ohne das Limit international verkaufen zu können.

Hier noch ein kleiner Hinweis:

Wenn Sie sich eine positive Verkaufsbilanz durch Verkäufe im Inland erarbeitet haben, dann können Sie möglicherweise international verkaufen. Herr Verseveld, ich bedanke mich für Ihr Verständnis und wünsche Ihnen einen angenehmen Tag.

Mit freundlichen Grüßen

Penelope Sanderbeck

eBay-Kundenservice

Bericht 16 van 62
laatste antwoord

In Duitschland bestaat eBay wel, dat scheelt natuurlijk.

Er zijn allerlei bekende, onbekende, zelfs geheime, algemeen geldende dan wel specifieke, gedocumenteerde en niet gedocumenteerde, nieuwe en oude regels op eBay.

Snel meer dan 100 feedback scoren, kopen of verkopen maakt niet uit. Meer dan 10 items verkopen. Lang geleden (90 dagen) hebben verkocht. En hoge sterren en geen geschillen natuurlijk.

Dat alles zal helpen de limiet te verwijderen.

Bericht 17 van 62
laatste antwoord

Het blijft natuurlijk een lachertje!

Bericht 18 van 62
laatste antwoord

Iemand nog interesse in prullaria???;-)Zodat ik aan mijn 10 .

Bericht 19 van 62
laatste antwoord

feedbacks kom. moest er nog bij

Bericht 20 van 62
laatste antwoord