op 14-10-2012 12:56
5 dagen gelden een vraag naar de help desk gestuurd maar natuurlijk geen antwoord echt waardeloos .
In eerste instantie de duitse klantenservice gebeld da werd ik terminste direct geholpen , maar omdat ik in nederland ben ingeschreven met mijn bedrijf moest ik de nederlandse klanten-service vragen , maar ja nu weet ik ook waarom Ebay in nederland totaal niet populair is , als men toch geen hulp krijgt .
Nu staat mijn ebay shop die ik elke maand moet betalen al een week stil , wie vergoed mijn schade.
\X-(
Ebay Nederland beter niet me handelen.
op 15-10-2012 00:31
niemand vergoed uw schade.
op 15-10-2012 08:54
U kunt uw schade beperken door uw abonnement te beëindigen.
op 27-08-2013 09:05
Ik begrijp nu waarom Marktplaats de dochteronderneming van Ebay is . Marktplaats is het bruikbare gedeelte en Ebay is volledig waardeloos , ik heb er alles al gevonden , maar nog nooit wat gekocht , simpelweg omdat het [meestal] in de USA te koop staat , en deze verkoper "may not ship to Netherlands '' en dat blijkt uiteindelijk ook altijd het geval. De groeten en **bleep** off
op 23-09-2013 21:08
"maar nog nooit wat gekocht "
en toch 1 positieve feedback. Wie legt het me uit?
op 04-01-2014 23:03
Mocht je er nog wat aan hebben...Ebay.uk heeft een chat klantenservice. Ze hebben mij met problemen kunnen helpen maar lossen ook niet alles op. Proberen kost niets zou ik zeggen.
op 20-01-2014 11:18