annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

4x4quad-nl
Community-lid

5 dagen gelden een vraag naar de help desk gestuurd maar natuurlijk geen antwoord echt waardeloos .


 


In eerste instantie de duitse klantenservice gebeld da werd ik terminste direct geholpen , maar omdat ik in nederland ben ingeschreven met mijn bedrijf moest ik de nederlandse klanten-service vragen , maar ja nu weet ik ook waarom Ebay in nederland totaal niet populair is , als men toch geen hulp krijgt .


Nu staat mijn ebay shop die ik elke maand moet betalen al een week stil , wie vergoed mijn schade.


\X-(


Ebay Nederland beter niet me handelen.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

abeldoorn
Community-lid

niemand vergoed uw schade.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

het_regent
Community-lid

U kunt uw schade beperken door uw abonnement te beëindigen.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

Ik begrijp nu waarom Marktplaats de dochteronderneming van Ebay is . Marktplaats is het bruikbare gedeelte en Ebay is volledig waardeloos , ik heb er alles al gevonden , maar nog nooit wat gekocht , simpelweg omdat het [meestal]  in de USA te koop staat , en deze verkoper "may not ship to Netherlands '' en dat blijkt uiteindelijk ook altijd het geval.  De groeten en **bleep** off

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

"maar nog nooit wat gekocht "

 

en toch 1 positieve feedback. Wie legt het me uit?

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

Mocht je er nog wat aan hebben...Ebay.uk heeft een chat klantenservice. Ze hebben mij met problemen kunnen helpen maar lossen ook niet alles op. Proberen kost niets zou ik zeggen.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Ebay Nederland waardeloos niet mee handelen

Omdat ebay Nederland bijna niets te bieden heeft naar wat ik zoek, ben ik ook uitgeweken naar Duitsland. Daar is echter het probleem dat veel verkopers alleen binnen Duitsland willen verkopen dus moet je of een duits adres hebben, of vragen of ze geneigd zijn naar Nederland te versturen, liefst voor het bieden. Meestal krijg je niet, of niet op tijd een antwoord. Conclusie blijft, Nederlandse ebay is zeer beperkt.
Bericht 7 van 7
laatste antwoord