annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaalt na sluiting geschil

Wat zouden jullie doen?


 


Bieder heeft artikel gewonnen op 22 juni.


Ontvang geen betaling en stuur een ebayherrinnering (geschil) op 5 juli. In de meeste gevallen krijg je dan een bericht met uitleg waarom nog niet betaald is of dat alsnog betaald wordt. Niet dus.


Sluit dus op 11 juli het geschil zonder betaling.


Krijg die avond een melding van niet ontvangen object en eindelijk een bericht met dat er al betaald was, maar die betaling terug was gekomen. Had op 11 juli weer overgemaakt.


 


Haar uitgelegd dat ze dat eerder had kunnen melden, ik ben de beroerdste niet nl. Was wel typisch dat nu ineens die claim kwam. Heb deze natuurlijk gewoon gesloten en gewonnen.


Krijg vervelende berichten van haar dat ze haar item MOET hebben en dat ik verplicht ben het item te sturen.


 


Maar ik heb daar geen zin meer in en haar een vriendelijk bericht teruggestuurd dat ze weet hoe het werkt op ebay en dat communicatie alles had opgelost. Ik verstuur zowiezo niet zonder betaling. Ze blijft volhouden dat ze weer betaald heeft.


Ik meld haar als laatste dat ik haar geld zal terugstorten als dat mocht binnenkomen en dat ik haar niets meer verplicht ben omdat het geschil al gesloten is en zij haar verplichting niet binnen de termijn is nagekomen. 


 


Op 18 juli komt haar betaling alsnog binnen....


Ik zie haar reknr. wel, maar wil even verifieren just in case! Maar zij wilt nog steeds het item.


 


Wat zou jij doen?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Betaalt na sluiting geschil

abeldoorn
Community-lid

ze heeft betaald, dus je hebt niks te verliezen door het product op te sturen. Je moet alleen niet het geschil weerongedaan maken want dan heeft zij haar feedback-recht weer terug.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Betaalt na sluiting geschil

Hmmm zal t toch maar opsturen dan.


Heb haar geblokkeerd, dus meer kwaad kan het niet hoop ik..



Hopelijk heeft ze ervan geleerd 😉

Bericht 3 van 3
laatste antwoord