annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschil met als resultaat terugbetaling van item, maar item zoek

Ik heb 3 januari een chanel tas verkocht. Op het moment dat de koper had gewonnen, begonnen de problemen.


Ze had geen geld, begon te schelden, enfin na 1 maand in termijnen heeft ze betaald. Verzending mocht niet te veel kosten, dus tas in grote doos, zonder track en trace verzonden. In die tijd werden paketten per boot verstuurd. USA wilde geen vliegtuig met pakketpost.


Na 4 weken, verzending zou 3 a 4 weken duren begon koper te zeuren. Heb alles geprobeerd, geen tas. 25 feb heeft ze een geschil geopend, en heeft ze van ebay 439 US$ gekregen. Vanaf die dag was de koper niet meer op Ebay ingeschreven. Ik bleef aan deze koper twijfelen, en heb dat EBAY gemeld. uiteindelijk verdween het geschil uit mijn messages, en ik ging er van uit dat het toch goed gekomen was. Vanmorgen kreeg ik een factuur van 439 US$ ebay, of ik even wil betalen.


Hoe kan het dat na zo´n lange tijd ik alsnog moet betalen. Terwijl ik geen enkele mailing meer kreeg hierover.


Wel weet ik zeker, de koper heeft haar tas.


Wat kan ik doen.


Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

geschil met als resultaat terugbetaling van item, maar item zoek

stephanthecollector
Community-lid

Ebay keert geen geld uit aan kopers dat kan alleen via PayPal neem dus contact op met PayPal wellicht dat die je verder kunnen helpen.

-- Bewerkt door metrijst op 1 Aug 2011 16:21 CEST
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

geschil met als resultaat terugbetaling van item, maar item zoek

ebygumt
Community-lid

Dit is een standaard voorbeeld van het graties kopen op eBay.



Koper registreert en betaalt met PayPal.


Koper claimt en PayPal zet account verkoper in de min en geeft geld terug aan koper.


Koper haalt registratie door en is lid af.



eBay=PayPal wil nu geld zien van verkoper om account aan te vullen.



Bericht 3 van 4
laatste antwoord

geschil met als resultaat terugbetaling van item, maar item zoek

ebygumt
Community-lid

En nog even dit.


Je kan er niets aan doen want je bent met de gebruikersovereenkomst accoord gegaan.


Je moet nu alleen even je negatief stand opheffen.



Bericht 4 van 4
laatste antwoord