annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beginnende verkoper wil naar Maleisië verzenden - maar wat is dat duur!

Hoi! 

 

Te gek dat er een NL forum is want mijn vraag gaat ook over Nederlandse verkopers. 

Ik koop ongeveer twintig keer meer dan dat ik verkoop via eBay. En al die verkopen zijn tot nog toe in NL geweest. Sterker nog, een keer zat een koper 10km van mijn werk, heb het even met de auto gebracht... 🙂

 

Ik heb nu echter een geïnteresseerde koper in Maleisië zitten dus dat is andere koek. Het gaat om een item value van 15 euro. Nu heb ik vanochtend eens gekeken en als ik een transporteur inschakel dan ben ik minstens het drievoudige aan shipping kwijt. 

 

Ik weet dat er een Global Shipping Program is voor de omgekeerde situatie. Dus als ik iets koop bij een US of UK seller, loopt dat heel vaak via dat Global Shipping Program. Het lijkt me dat dat de transportkosten drukt. 

 

Is het Global Shipping Program ook toegankelijk voor Nederlandse verkopers? En hoe gaat dat in zijn werk? Of, als dat niet kan, weten jullie een goedkopere optie voor de normale shipping van de DHL's, PostNL's en DPD's van deze wereld? Of hebben zij zelf kostenefficiënte verzendprogramma's? Kortom, hoe krijg ik zo goedkoop mogelijk het pakketje aan de overkant van de wereld? Het mag eventjes duren, dat is geen probleem.

 

Groet en dank alvast voor het antwoorden. 

 

Werner. 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Beginnende verkoper wil naar Maleisië verzenden - maar wat is dat duur!

Ik neem aan dat de koper het porto betaald ?

Als hij dat wil betalen voor iets wat 15 Euro kost dan OK

Maar als hij bijv. layer zegt dat hij het niet ontvangen heeft dan kunt u als verkoper het volle pond (dus incl.porto) terugstorten.

Dus is het wel waard om daarheen te sturen ?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Beginnende verkoper wil naar Maleisië verzenden - maar wat is dat duur!

Dat is ook een risico inderdaad, zeker met hoge portokosten. Mede daarom zoek ik de goedkoopste manier om iets naar Maleisië te krijgen, maar dat wordt echt een uitdaging. Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Bericht 3 van 3
laatste antwoord