annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper weigert vergoeding

Hallo,

 

ik heb via een verkoper in de us een artikel gekocht. Dit zou volgens ebay verstuurt worden via het ISP.

Nu heb ik het artikel ontvangen, maar het is de verkeerde kleur.

 

Vervolgens heb ik de verkoper een bericht gestuurt via ebay met daarin mijn klacht (voorzien van foto). Nu krijg ik als antwoord alleen de melding dat ze niet internationaal versturen en dat ik het daarom niet kan retourneren. . Krijg wederom als antwoord dat ze alleen naar de us en canada versturen (zoals ook in hun voorwaarden zou staan. Wederom gemailt en 2 screenshots meegestuurt dat ze dat wel doen (via ISP) en dat die voorwaarden er dus niet bij staan (ebay heeft dus blijkbaar ook de voorwaarden van de verkoper aangepast). Hierop krijg ik dus helemaal geen reactie meer van de verkoper.

Na een paar dagen wachten (weekend) gisteren toch maar een klacht ingediend bij paypal. Enkele uren later (en veel sneller als dat ze normaal op een bericht reageren) krijg ik via paypal de melding dat de klacht op verzoek van de verkoper is omgezet naar een claim. In het begeleidend schrijven naar paypal meldt de verkoper dat ik er voor gekozen heb om gebruik te maken van een tussenpersoon in de us en dat ze op basis hiervan alle claims afwijzen omdat ik niet aan hun voorwaarden voldaan heb.

 

Heeft er iemand een idee hoe dit zal gaan verlopen?

 

 

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

verkoper weigert vergoeding

Heel goed nieuws voor u.

Dat valt mij reuze mee van paypal !!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

verkoper weigert vergoeding

Ik had al bericht gehad van paypal:

 

Beste ...

We hebben ons onderzoek naar de kwestie afgerond en in uw voordeel besloten. Vanwege de unieke omstandigheden rondom deze kwestie betaalt PayPal u terug zonder extra kosten voor uw verkoper.

 

en een paar minuten later stond het geld al op op mijn paypal account, aanschaf en verzendkosten.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

verkoper weigert vergoeding

Ik denk slecht.

U heeft met het GSP (Global Shipping program ) te maken.

Tik maar eens hier rectboven GSP in en u weet genoeg !

Bericht 3 van 4
laatste antwoord