annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

annulering

Bestelde een IP Camera met gratis verzending en de bestelling werd direct per email bevestigd, betaald met creditcard, de andere dag melding van eBay dat de bestelling is geannuleerd, zonder verdere opgave van redenen; kan niet reageren op deze mail staat er bij; de verkoper blijkt niet meer bij ebay ingeschreven, kan deze dus ook niet bellen of mailen. Het geld stond in reservering, maar is inmiddels "opgehaald".

Zal wel geen zuivere koffie zijn , want nu staat dezelfde camera voor dezelfde prijs alleen een andere verkoper; deze was wel net als die andere per juni 2016 ingeschreven in Ebay (toevallig?).

Heeft iemand ook een dergelijke ervaring??

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

annulering

Dat heb ik uiteraard al gedaan, maar het "object" wat ik gekocht heb staat er niet meer bij, omdat Ebay dit heeft verwijderd de andere dag! En ziet het nu niet meer als een aanschaf...Maar het is inmiddels wel betaald, nadat het 2 dagen in reservering stond, de aanbieder heeft een week de tijd om het geld te incasseren en heeft daar gebruik van gemaakt. Bij Ebay kom ik geen stap meer verder en probeer nu wel via Visa-cards een cashback te krijgen, daarvoor moet je wel eerts contact opnemen met de verkopende partij, maar hier zijn (slim genoeg ) geen gegevens van bekend.

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

annulering

Ga naar "transactieproblemen oplossen" onderaan deze pagina

Bericht 2 van 3
laatste antwoord