annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom krijg ik bij wereldwijd zoeken van een Brillenlupe in Nederland 2 en in Duitsland 391 treffer

Op dit onderwerp heb ik nog geen antwoord kunnen vinden.

Wat is er aan de hand.

Ik zoek iets wereldwijd, dan verwacht ik alle aanbiedingen te zien die iemand wereldwijd resp. binnen Europa heeft aangeboden. NIET DUS. Op Ebay.nl krijg ik TWEE treffers, op Ebay.de krijg ik 391 treffers, EN DAT BIJ PRECIES HETZELFDE ZOEK-WOORD.

Ik gebruik Ebay puur omdat het internationaal is. Als dat niet naar behoren werkt, heb ik Ebay niet nodig. Ook zonder Ebay kan ik per land iets zoeken en vinden.

Ebay-maschine, wie heeft jouw zo ontzettend slordig geprogrammeerd dat zo iets mogelijk is.

Wil je hier eens naar kijken, en er iets aan doen, of begrijpt het apparaatje het niet. Misschien is er nog een mens bij Ebay, iemand die weet hoe te luisteren. Geen antwoord is ook een antwoord.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Waarom krijg ik bij wereldwijd zoeken van een Brillenlupe in Nederland 2 en in Duitsland 391 treffer

Dat zal het wel zijn. In ieder geval neem hier genoegen mee, en bij deze mijn dank. Met groeten uit Limboland, Max
Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Heel veel Duitse verkopers verzenden alleen binnen Duitsland.

Deze items ziet u dus alleen op .de.

Als u op NL wereldwijd zoekt dan ziet u ze niet wat ze verzenden toch niet naar u.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

DE is meer internationaal (internationaler) dan NL.

Hier antwoord eBay niet maar slechts een vrijwilliger die kennelijk niets beters heeft te doen.

Voor een (geautomatiseerd) antwoord van eBay gebruikt u de Hulp link rechtsboven elke pagina.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord