Update van deze soap: op mijn vraag aan PayPal om de transactie naar Pitney Bowes terug open te zetten zodat ik ze kan betwisten, heb ik het antwoord gekregen dat ze dit niet kunnen en dat de verantwoordelijkheid bij eBay ligt.
Van eBay eerst een bericht gekregen dat ik het niet goed begrepen heb en dat alles wel teruggestort is, maar in twee stukken: één stuk van de verkoper, één stuk van Pitney Bowes. Ik heb geantwoord dat NIET alles teruggestort is, aangezien Pitney Bowes enkel de verzending, niet de import terugbetaald heeft. Daarop heb ik het antwoord gekregen dat ze het nagekeken hebben en gemerkt hebben dat Pitney Bowes de import niet terugbetaald heeft
. Dit zou de komende 7 werkdagen in orde komen (met heeft "opdracht gegeven" deze kosten aan mij terug te betalen. Ik ben eens benieuwd.)
Ondertussen heb ik ook op twee mail adressen met Pitney Bowes zelf contact proberen opnemen (eerste keer was een week geleden), maar ik heb nog steeds geen antwoord van hen gekregen. Zelfs geen melding dat mijn vraag goed toegekomen is. Als iemand van eBay hier meeleest: meld even bij uw overste dat dit GSP gedoe voor héél wat frustraties zorgt! Even googelen op "GSP eBay" levert genoeg negatieve informatie op... Hopelijk draait het voor mij nog goed uit. Keep you posted!