annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal werkt niet

Ik kan niet met PayPal,ze maken het geld niet over.Maar het artikel is alleen dmv PayPal aan te schaffen.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

PayPal werkt niet

123barrista
Community-lid

Ok, hier had ik nog niet aan gedacht. Dan ga ik maar ergens anders een aankoop doen. Bedankt!

Bericht 1 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

Sorry ik heb het niet goed omschreven,jouw rekening is NIET geblokkeerd maar jouw creditcardmaatschappij kan wel eens de rekening van de "verkoper" hebben geblokkeerd.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

123barrista
Community-lid

Is de rekening van PayPal dan geblokkeerd of de rekening van de creditcard volgens jou?

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

Ik heb contact gehad met PayPall,die vertelde mij dat de rekening geblokkeerd werd het was onmogelijk om via de gebruikelijk manier met PayPal te betalen.


Ik zou in jou geval contact opnemen met je creditcardmaatschappij mischien dat zij iets vergelijkbaars hebben gedaan.

-- Bewerkt door peterpost58 op 31 Jan 2012 14:28 CET
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

123barrista
Community-lid

Bij mij hetzelfde probleem. Ik heb alles correct geregeld bij paypal, maar mijn betaling lukt niet, terwijl mijn creditkaart gekoppeld is. Bij mijn e-bay aankopen staan geen onbetaalde artikelen aangegeven, maar er is niets verrekend met mijn creditcard en van de verkoper krijg ik een mail met het verzoek te betalen

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

Ja ik heb een PayPal rekening.Maar PayPal blokeerd iets waardoor er geen trasacties mogelijk zijn.Ik heb nu het bedrag naar zijn eigen PayPal rekening verstuurd.Misschien dat het zo wel lukt maar blijf het merwaardig vinden dat het niet op de gebruikelijke manier gaat.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

PayPal werkt niet

stephanthecollector
Community-lid

heeft u een PP rekening? zo niet dient u er eerst een te openen

Bericht 7 van 8
laatste antwoord