annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal heeft teveel in rekening gebracht! Hoe krijg ik mijn geld terug?

PayPal heeft bij mijn laatste transactie €7,01 teveel in rekening gebracht! Volgens een medewerker zijn dat door de verkoper in rekening gebrachte transactiekosten.Dit is mijn 66ste transactie en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt! PayPal reageert na mijn ingediende klacht alleen met niet relevante enquêteformulieren. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Nee, dit soort informatie is heel geheim, de PayPal helpdienst wist het immers zelf niet.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Staat zeker allemaal in de kleine lettertjes van de Algemene Voorwaarden!
Dat ik daar na 65 transacties nu pas achter kom!
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Het kan ook het GSP programma zijn betreffende vooraf in rekening gebrachte inklaringskosten.

De verkoper heeft er niets mee te maken.

Dat de klantendienst u een sprookje vertelt zou aardig zijn toen u nog vier jaar oud was.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik zie een mogelijk scenario,

U heeft iets gekocht van GBP 144,31 inclusief verzending.

eBay geeft aan dat het EUR 175,16 zou zijn.

U hebt met PayPal betaald via een bankrekening incasso.

Voor het omrekenen van de valuta rekent PayPal met een middelkoers plus ongeveer 4% opslag is die 7 euro.

Als u deze transactie via PayPal met een creditcard had gedaan en daarbij had aangegeven de factuur in de oorspronkelijke valuta te willen had u ongeveer 1% opslag gehad en daarmee ruim 5 euro bespaard.

Een bankincasso kan tot 56 dagen na betaling teruggeboekt worden, een creditcard betaling tot 180/360 dagen.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord