annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje al meer dan anderhalve maand onderweg - USPS

Ik heb in november een mediaplayer besteld bij een verkoper in de VS. Die heeft het keurig vesrtuurd via USPS, en de trackingcode vertelt me dat het pakje op 24 november de VS heeft verlaten in Los Angeles. Sindsdien is er geen spoor meer van de zending.

De Amerikaanse post zegt me dat ze niet kunnen helpen want het pakket is niet meer op hun grondgebied. De Belgische post zegt me niet te kunnen helpen omdat het pakket niet in België is...

Wie weet raad?

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Het was cynisch bedoeld natuurlijk. Maar 48 dagen onderweg zonder dat ik intussen weet wanneer het wordt afgeleverd vind ik toch behoorlijk overdreven. Gesteld dat het ooit nog komt.
Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Er is niets neergestort. Mijn antwoord op dezelfde vraag op eBay.be geeft de oplossing:

Voor bepaalde soorten verzendwijzen is dit de tracking die beschikbaar is.

Zodra de zending de VS verlaten heeft houdt het op. Alleen duurdere verschepingen tracken tot en met aflevering.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Hartelijk dank voor het antwoord. Dat is allemaal geregeld, ik heb mijn geld zelfs al terug.

Helaas wil ik het toestel alsnog graag hebben (en ik zal de verkopen ook betalen als het toch nog aankomt). Ik vind het vreemd dat een pakje de VS heeft verlaten, maar dat het blijkbaar nooit de andere kant van de oceaan heeft bereikt.

Ik kan dus alleen maar concluderen dat het vliegtuig waarmee die post is verstuurd onderweg is neergestort...

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

U kunt bij PayPal terecht voor een beroep op de kopersbescherming tot 45 dagen na aankoop.

Bent u hier overheen kunt tot 180 of 360 dagen terecht bij uw creditcard voor een beroep op de aankoopverzekering of tot 56 dagen bij uw bank voor een terugboeking van de incasso.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord