annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelicht?

4 april dit jaar heb ik een item gekocht op Ebay. De verkoper heeft dit 12 april verzonden. Vervolgens na een lange tijd wachten had ik besloten om een verkopersgeschil te starten. Aangezien de verkoper zeer goede ratings/reviews op Ebay heeft en erg actief is als online koper/verkoper kwam het voorstel om de helft van het bedrag terug te storten tot dat het object zou arriveren. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en ik heb nog steeds het object niet ontvangen.

Mijn verkopergeschil/claim heb ik nu dus al gebruikt.

26 juni was mijn laatste e-mail van de verkoper dat zij contact op zou nemen met USPS hierover. Ik heb daarna na diverse mails niks meer vernomen.

Graag zou ik adviezen/tips ontvangen hoe ik dit het beste op kan pakken. Inmiddels heb ik Ebay al gemaild met de situatie hierover.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Opgelicht?

U hoeft eBay niet te mailen, die doen hier niets aan.

Sommige creditcards verzekeren de aankoop nog tot 1 jaar na aankoop.

Als u met PayPal betaald hebt via een dergelijke creditcard kunt u daar nog terecht voor een chargeback, er vanuit gaand dat de aankoop niet langer dan een 1 jaar geleden was.

Hebt u op een andere manier betaald dan kunt u niets meer doen.

Als u een gegarandeerde garantie wil moet u niet op een vluchtig medium als eBay uw aankopen doen.

U bent hier afhankelijk van de goede wil van de betreffende verkoper en van uw creditcard zoals omschreven.

Er bestaat ook nog zoiets als kopersbescherming van PayPal maar dat is vooral marketing.

-- Bewerkt door hetmoetnietgekkerwor.. op 8 Jul 2011 17:30 CEST
Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Re: Opgelicht?

U heeft zich te lang aan het lijntje laten houden en had het beste een claim kunnen indienen wegens een niet ontvangen object, dit moet wel gebeuren binnen 45 dagen na aankoop, nu kunt u helaas niets meer doen.

Ook kan er geen FB meer gegeven worden want dit dient binnen 60 dagen te gebeuren.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord