annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Aan iedereen die niet misleid wil worden via Internet en dus ook niet via EBAY,

 

Ik kocht via de Duitse Ebay site een op het eerste gezicht een prachtige oude Märklin wagon in de originele verpakking. Op de foto's was niets te zien van schade oid. Pas na uitpakken bleek het deksel van de doos zeer ernstig beschadigd te zijn, over 35 cm in de lengte doorgesneden. 

 

Ook in de tekst van de aanbieding was niets hierover vermeld. De foto met wagon en doos is zeer geraffineerd gemaakt

 

Dit geprobeerd op te lossen met de verkoper, maar hij reageert absurd. Toen Ebay om verdere bemiddeling gevraagd, want duidelijker kan een misleiding niet zijn. Ebay weigert mij te helpen omdat ik niet via Paypal had betaald, maar wel met een overigens volkomen normale IBAN Euro verschrijving. 

 

Ik voel me nu dubbel gepakt!!

 

met vriendelijke groet

 

Jan Grit, grutto-express 

Bericht 9 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Voor mij ook 100% geen Ebay meer...

 

Naaiers, geld kwijt en geen pakket binnen vanuit de US... terwijl verkopen 0% klachten had...

 

Help desk reageert gewoon niet.... gewoon georganiseerde misdaad!

 

Bericht 1 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Zelfs als er betaald is met Paypal heeft men geen bescherming.

Ooit eens een verkeerd artikel ontvangen. Na klagen via Paypal kreeg ik gelijk en kon ik mijn geld terug ontvangen. Mits..... ik het artikel terug ging verzenden.

Dus hoge kosten voor terugzenden naar het buitenland en geen artikel.

Hoe vreemd wil je het hebben?

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Dank zij het verwerpelijke gedrag en graaizucht van Ebaybeheerders heb ik 75 euro extra uit moeten geven om de zaak in orde te kunnen krijgen. een lapmiddel, maar het voldoet.

 

Ik weet nu dat ik geen grote aankopen meer via Ebay zal doen. Dat een oplichter zo weg kan konen vind ik niet te begrijpen.

Een duidelijker bewijs is er niet, maar Ebay kiest voior het geld dat ze opgestreken hebben. 

 

Een criminele man heeft een platform gevonden om geld te verdienen met hulp van Ebay. Dat deze man Ebay ook beduvelt schijnt ze ook niet te interesseren, want de criminele verkoper benadert ook zijn klanten middels die middels de aaanbieding op Ebay contact met hem zoeken, om de koop dan buiten Ebay om te doen, en biedt dan wat korting aan.

 

Ik laat het nu hierbij, geen Ebay op mijn scherm, dat is ook beleid.De kater van het bedrogen te zijn moet dus slijten. Dta overkomt ja wel meer mensen die de dupe zijn geworden van oplichters en hun verachtelijke praktijken. Duidelijk is dat Ebay je daar nooit in steunt en het bedriegen voor de winst stimuleert.

 

met vriendelijke groet,

 

Jan

 

 

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Tja, mijn vertrouwen in Ebay heeft een immense deuk opgelopen, want verkopers kunnen hun gang gaan. Zowaar een vrijbrief van Ebay om je potentiële klant maar te beduvelen, het opgehaalde geld heiligt het middel, dus ook een vals opgestelde aanbieding.

De klant die er in getrapt is, moet het zelf maar bekijken, ondanks de geraffineerde optie en mogelijkheid zelf eerst de zaak opgelost te krijgem met de verkoper. Je kunt zelfs foto's plaatsen van het bedrog. Tja, en dan mislukt dat. Dan meldt je dat bij Ebay, en vervolgens wijzen zij dit af zionder zich er in te verdiepen en halen die klachten voortgang van het internet. Hiep hoi voor de verkoper en Ebay natuurijk. Ik heb dit als normenloos ervaren en in deze samenleving praten we veel over normen en waarden, echter dat blijft bij praten. 

 

Voor Ebay is dit alles echter een moreel verlies van jewelste; ze liggen er niet wakker van.

 

JaN

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

De idee dat eBay er voor de klant zou zijn is foutief. eBay is er voor eBay.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Nee absoluut niet, want dan zou ik het snijrestant moeten hebben en dat heb ik niet, deze handelaar is een zeer grote inkomstenbron voor Ebay, wat zal ik dan nog. Overigens ontkende de EBAY verkoper na het eerste contact niet, hij wapperde het weg als een bagatel en beschuldigde mij dat ik na een grote aankoop geld terug wilde vangen!! Ik heb een prima profiel bij Ebay, maar dat geldt ook niet.

Ook beloofde hij een nieuw deksel, maar die stuurde hij dus niet. Vandaar mijn klachten ahandeling op Ebay en zie het resultaat daar nu weer van; bizar gewoon.

 

Deze aanbieding is misleidend geweest en is er duidelijk sprake geweest van opzet bij de verkoper. De zeer lange beschadiging is niet te zien, de camera fotografeert nu eenmaal niet driedimensionaal zodat je kunt meekijken als het ware. 

 

Ik had verder geen enkele reden om te twijfelen, maar dat is dan de kunst van deze handelaar geweest, van wie ik wel eerder gekocht had, toen was er niets mis, behalve dan dat hij voorstelde die deal buiten Ebay om te doen. Nu is dat niet het geval, want ik deed de aankoop gewoon middels EBAY.

Ebay dient zich achter de oren te gaan krabben, ze bevorderen nu dit soort misselijke praktijken, want deze handelaar voelt zich nu supérieur.

In Duitsland iets kopen? Dan is het heel normaal om dat nu met een overschrijving eerst te betalen, daar is niets mis mee, want het is gratis. Dit is juist bedoeld om dit soort aankopen ook te vergemakkelijken, nu word ik daarvoor door Ebay gestraft. Ik woon in de EG, en in de eurozone, dan is Paypal geen voorwaarde om iets te kunnen kopen. Ebay geeft zelf ook wel aan dat je op allerlei manieren kunrt betalen, dus ook een gewone overschrijving.

 

Ik had mogen verwachten dat Ebay deze verkoper zou manen dat goede deksel op te sturen. Er is geen letter communicatie tussen Ebay en zijn topverkoper geweest. Welnee!

 

groet,

 

Jan

 

 

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

Het object is 32cm lang. De doos dus enkele centimeters meer. De snede van 35 cm zou dus over de gehele lengte van de doos moeten zitten en duidelijk te zien zijn.

 

Heeft u het niet per ongeluk gesneden met het openen van de doos?

 

Daarnaast lijkt het mij erg riskant om dergelijke bedragen over te maken naar het buitenland. U heeft veel vertrouwen in de wereld. Veel verkopers zijn zeker betrouwbaar maar met grote bedragen worden mensen ineens anders....

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Misleid via Ebay.de, maar ik krijg geen hulp van Ebay omdat ik geen Paypal heb (gebruikt)

De verkoper moest dit item kennelijk kwijt en alleen met PayPal geniet u kopersbescherming.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord