annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan niet bieden op een artikel uit de VS met het global shipping program

Voor de zoveelste keer kan ik weer eens niet bieden op een item uit de VS door dat "fantastische" global shipping program.

De verkoper zegt "ik verzend naar europa" er is een post tarief voor Nederland zichtbaar en nóg mag het niet. De Ebay helpdesk zegt dat het wel aan mij of aan de verkoper zal liggen. Meerdere verkopers zeker en meerdere computers van mij en mijn werk zijn blijkbaar niet geschikt.

Bijvoorbeeld item 171225915701

Ik bied netjes en krijg de volgende foutmelding:

We are sorry but the item you selected may not be purchased due to Seller shipping restrictions, country specific import/export or other relevant restrictions.

{e44956-779732x}

Dit gebeurt al een hele poos bij meerdere listings, ook die waarbij nederland apart als land wordt genoemd waar naar verzonden word. Wat doe ik fout? De helpdesk wil het mij niet vertellen.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ik was ook sarcastisch hoor 🙂 De "helpdesk" dacht dat het misschien door een import beperking kwam, dat er b.v. maar een bepaald aantal Longines horloges mogen worden geimporteerd in Europa. Volgens mij is het gel*l, misschien geldt dat voor nieuwe horloges maar niet voor jaren '70 spul toch? Wat niet betalen betreft, mijn strafblad is schoon en ik heb 100% positieve feedback. We moeten er maar aan wennen dat ons geld blijkbaar niet goed genoeg is voor Ebay in sommige gevallen. Het is een monopolist, en dan hoef je je klanten niet tevreden te houden, ze komen toch wel.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Dat GSP fantastisch zou zijn kan ik niet delen. Dat de helpdesk het u niet vertelt komt omdat ze het niet weten, sterker nog, ze bestaan niet eens.

Als dit vaker optreedt kan het zijn dat u teveel aantekeningen wegens niet betalen hebt. Is dat niet zo dan gok ik op de 'other relevant restrictions'. Want de andere twee genoemde opties lijken me in dit geval uitgesloten.

GSP valt in de categorie wanproduct,  het vermijden van verkopers die dit aanbieden zorgt voor het verdwijnen van dit probleem.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord