Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-11-2014 17:48
Re: Dit is een klacht over het Global Shipping Program van eBay.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-08-2015 10:42
Ik heb ook net een draadje opgestart over het GSP van eBay. Inderdaad te vermijden tegen elke prijs!!! Eens je een object moet terugsturen wegens defect of beschadigd, blijk je gewoon je import kosten kwijt te zijn!!! Als je zelf de import kosten betaald hier in België, kan je deze terugvorderen als het object beschadigd blijkt te zijn (je moet dan vooraf contact opnemen met de douane, de situatie uitleggen en bewijze dat het object teruggestuurd wordt). Met het GSP programma kan dit niet meer, aangezien Pitney Bowes verantwoordelijk was voor de verzending;
Ik probeer aankopen via het GSP programma voortaan te vermijden. Als ik een item via een verkoper kan kopen dat niet met GSP werkt, zal ik die verkoper preferen...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-11-2014 09:53
Als dat zo is gaan ze hun boekje hiermee ver te buiten en is het wachten op een concurrent voor eBay.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-11-2014 17:47
I geef je volkomen gelijk . je betaal 2 /3 keer meer kosten dan de verzending via de normale post . Daarom heb ik besloten om niet meer transacties te doen met verkopers die aangesloten zijn aan het Global Shipping company.