op 24-02-2014 14:31
Eind januari heb ik iets besteld vanuit Amerika echter heb ik nooit iets ontvangen.
Uiterlijk 7 februari zou ik het ontvangen en via de track&trace is te zien dat DHL DeutschePost het pakket op 30 januari ontvangen heeft en ook op die datum overhandigd heeft aant TNT PostNL. 6 februari heeft TNT PostNL het pakketje weer teruggegeven aan DHL?! Ik heb contact op genomen met PostNL, deze kan helaas niks terug vinden, omdat Ebay nu een ander soort barcode gebruikt dan voorheen (ze krijgen hier de laaste tijd meer klachten en vragen over?). Mij werd geadviseerd om aan Ebay te vragen of ze nog een andere barcode konden geven, ene die eindigde op het land waar de bestelling is geplaatst. In dit geval dus een barcode die eindigt op "US". Hierover is heb ik een mail gestuurd naar Ebay.
DHL en Ebay hebben nergens een telefoonnummer staan, dit maakt het contact opnemen lastiger.
Weet iemand wat ik verder kan/ moet doen?
op 24-02-2014 14:40
eBay doet niet aan telefoon, dat kost maar geld.
DHL Customer Service
op 24-02-2014 14:38
Drie weken is niet bijzonder lang voor een bestelling uit de VS, wat door eBay als bezorgdatum wordt aangegeven heeft weinig realiteitswaarde. Wacht totdat er veertig dagen voorbij zijn en ga dan claimen voor niet-ontvangen via 'een probleem oplossen' bij het item in uw aankoopgeschiedenis. Dat PostNL nooit iets weet klopt ook, het item ligt zeer waarschijnlijk te wachten op verwerking door de inklaring/douane.