annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Auto zonder chassis nr.

Beste,

Ik heb via Ebay een bod gedaan op een auto, en uiteindelijk gekocht.

Bij aankomst in Engeland bleek dat er geen chassis nr. in de auto stond. Wel een plaatje met een nr. wat overeen kwam met het V5 document. Maar dat is in Nederland niet geldig. ( volgens de verkoper was hij daar niet bekend mee maar was wel heel meewerkend) hij wilde de aanbetaling terug storten.

uiteindelijk in Nederland terug bleek hij toch niet zo meewerkend te zijn en wil de 200 pond aanbetaling niet terug storten.

Hoe kan ik hier iets aan doen, of hoe kan ik het toch terug krijgen.

ik heb de aanbetaling via de bank gedaan omdat het via Paypal niet lukte.

alvast bedankt 

m.v.g. Corne de Rooij

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Auto zonder chassis nr.

Aangifte doen bij politie, als je denkt dat de auto niet legaal is. Aangifte door laten sturen naar engeland. Bij ebay melden wat er gebeurd is. Mail de verkoper ook dat je aangifte gaat doen.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Auto zonder chassis nr.

Neem contact op met de bank en laat het bedrag stourneren.

Geef de verkoper aan bij ebay,wegens overtreding

Had de verkoper wel verkoop feedbacks?

Misschien heeft hij een fout emailadres opgegeven bij paypal,normaal is 200 pond geen probleem voor een pp transactie.

Zijn alle autoverkopers malafide?

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Auto zonder chassis nr.

Sorry, hoor.

een auto kopen zonder dat je die hebt gezien. (Misschien rijdt die wel helemaal niet, garantie tot de grens etc.)

Al doende leert men, ik denk dat u uw geld kwijt bent omdat u niet met paypal hebt betaald (paypal lukte niet zegt u, dan probeer je toch eerst of dat lukt, en wat lukte dan niet, ik betaal/ontvang al 16 jaar met paypal)

Bericht 3 van 4
laatste antwoord