goedenavond allen, heb in november een mooie jas aangekocht via ebay. helemaal goed geregeld dacht ik zo..... aantal dagen later de melding van Ebay Beste maarten87maarten (2get.inked@gmail.com), Hierbij laten we je weten dat we de aanbieding hebben verwijderd die je hebt gewonnen of waarop je hebt geboden en dat het object niet meer beschikbaar is: 291006534639 - HOT? Mens Fashion Hooded Parka Jacket WINTER WARM Duck Down Coat Red We doen ons best om ervoor te zorgen dat aanbiedingen die ons beleid overtreden, niet zichtbaar zijn op eBay. Maar met de miljoenen objecten die elke dag worden aangeboden, kan het gebeuren dat er soms toch een aanbieding op de site wordt weergegeven die niet aan ons beleid voldoet. Hieronder volgen de meest voorkomende redenen waarom we aanbiedingen verwijderen: -- Het object is niet toegestaan op eBay of kan alleen onder bepaalde voorwaarden worden aangeboden. -- De aanbieding of het object kan de intellectuele-eigendomsrechten van anderen geschonden hebben. oke overkomt de beste helaas.. ik braaf gewacht wie weet staat de postbode nog aan de deur. helaas dus, via paypal het geschil aangemaakt. vol verwachting klopt mijn hart! december (heb toch een jas nodig). ik weer zoeken. weer een mooie jas gevonden en aangekocht. netjes de betaling ontvangen blabla weer een aantal dagen later... Hallo maarten87maarten, Hierbij laten we je weten dat we de aanbieding hebben verwijderd die je hebt gewonnen of waarop je hebt geboden en dat het object niet meer beschikbaar is: 390706367274 - NEW Men's Luxury Faux Fur Long Winter Trench Coat Jacket Hooded Parka Overcoat We doen ons best om ervoor te zorgen dat aanbiedingen die ons beleid overtreden, niet zichtbaar zijn op eBay. Maar met de miljoenen objecten die elke dag worden aangeboden, kan het gebeuren dat er soms toch een aanbieding op de site wordt weergegeven die niet aan ons beleid voldoet. Hieronder volgen de meest voorkomende redenen waarom we aanbiedingen verwijderen: -- Het object is niet toegestaan op eBay of kan alleen onder bepaalde voorwaarden worden aangeboden. -- De aanbieding of het object kan de intellectuele-eigendomsrechten van anderen geschonden hebben pfff 2de keer dus in een aantal dagen. weer via paypal aan de slag, vol verwachting klopt het hart.... kijk ik op ebay zie ik dezelfde jassen voorbij komen en nu nog goedkoper.... object melden etc.. 3x voor de zekerheid gemeldt. advertenties bestaan nog steeds. moet ik me nu in de maling genomen voelen? en ik weet dat ik niet de enigste ben, dus waarom wordt een melding niet serieus genomen? ja duizenden advertenties heel erg begrijpelijk keep up the good work!! graag een reactie van iemand die dit ook heeft meegemaakt, of een oplossing heeft. mvgr maarten
... Meer weergeven